March 27, 2004
Spel är bäst att avnjutast på en konsol liggandes på en soffa framför en TV. Men det kan vara gött o spela framför datorn också men det har inte blivit av så mkt efter jag skaffade en Gamecube. Bästa spelet är lätt alla MGS spel: Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty och Substance och Metal Gear Solid The Twin Snakes (Som är en remake på ettan). Sen är Metroid Prime jäkligt vasst med fast jag tycker det är svårt som attan. Har fastnat på Omega Pirate klarar inte av den f*cking bossen. =)
November 1, 2002
March 27, 2004
Har du spelat Gran Turismo 4? Det har väl ändå inte kommit ut ännu? I så fall kan jag säga MGS3: Snake Eater är bäst också. 😛 Far Cry är inte så himla bra. Det är en typisk dussinshooter med Grymm grafik noll story Bra AI. HL2 och Doom3 vet jag inte. Men MGS spelen äger allt.
June 17, 2002
DEEPBLUE wrote: Far cry
HL 2
DOOM 3
Colin mcrae rally 3-4
Need for speed porsche 2000 o underground
Diablo 2
Gran turismo 1-4
Hur fan kan du säga HL 2 o DOOM 3?? har du spelat igenom dom? vet du hur dom e??
Dom e ju inte ens klara. hur fan kan du då säga att dom e bäst???
January 20, 2003
Pim_ wrote: [quote=NH|SiBBoR]För det första: det finns många sådana här trådar, men eftersom det inte gav något svar på din fråga så får jag lov att säga The Legend of Zelda - Ocarina of Time, även om The Legend of Zelda - A Link To The Past ligger ruskigt nära.
För att rangordna:
1: The Legend of Zelda: Ocarina of Time (världens bästa spel någonsin utan snack)
2: The Legend of Zelda: A Link To The Past
3: The Legend of Zelda: The Wind Waker
...
January 20, 2003
Martinski wrote: Jag fattar inte vad som är så överdrivet bra med Zelda. Och jo jag har spelat Ocarina of Time. Jag äger det spelet. Fick med det när jag köpte min svarta Gamecube för 800 kr. fick 3 andra Zelda spel också. Majoras mask osv. Jag ska försöka klara Ocarina of time iaf.
Saken är den att folk är så förbannat grafikkåta idag, men när ocarina of time släpptes 1998 så var det spelet det vackraste världen hittills skådat. Att introduceras till ocarina of time idag är svårt, eftersom många inte gärna spelar ett spel som är lite suddigt här och var. Man får dock inte glömma att spelkänslan består, vilken ligger till 90% av grunden att ocarina of time är världens bästa spel... dessutom faller spelets genre de flesta i smaken, eftersom det blandar action/äventyr/pussel/minispel osv...
1 Guest(s)