March 6, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=DEEPBLUE]Far cry
HL 2
DOOM 3
Colin mcrae rally 3-4
Need for speed porsche 2000 o underground
Diablo 2
Gran turismo 1-4
Hur fan kan du säga HL 2 o DOOM 3?? har du spelat igenom dom? vet du hur dom e??
Dom e ju inte ens klara. hur fan kan du då säga att dom e bäst???
jag tror att DOOM 3 O HL 2 bra spel säker . dom kommer släpp i sommar klart . men jag har inte prova spel av Doom3 o HL 2 .
May 16, 2004
Atari : metroid eller astroid eller vad det hette, tanks
nintendo 8bit: zelda,bubble bobble, balloon fight
64bit: mariokart (4pers battle), super mario, SW pod racer
sega 16bit: alla Nhl spelen
DC : Tony hawk, virtua tennis
PS1 : tekken, driver
PC : cs, nfsu, UT, delta force
bara gobitar 8)
Glömde nästan IK+ till commodore64 🙂
August 8, 2003
* Super Mario 64. Otrolig blandning mellan olika spelgenres OCH det fungerar. Bästa kontrollen i ett spel någonsin. (N64)
* Morrowind (med allehanda plugins). Episkt likt inget annat. (PC)
* System Shock 2. Engagerande till max. (PC)
* Alien vs Predator 1. Utmärkt stämning (om man inte använder den fuskiga savepatchen som kom senare). (PC)
* Deus Ex 1. Suverän story, brillianta levels. (PC)
* Donkey Kong Country 3. Utmanande och svårt beroendeframkallande. (SNES).
* Mariokart64. Bästa partyspelet? (N64)
Värda att nämnas och komma ihåg: Hunter (Amiga), Wasteland (föregångare till Fallout, C64), Pitfall (C64), Ultima Underworld 1 och 2 (PC), Ultima 7 och U7 II (PC), Darklands (PC), Moonstone (Amiga). Prince of Persia (2D-spelet, PC), System Shock 1 (PC), Thief 1 och 2 (PC).
August 6, 2003
d2, sc, cs, war3, och så klart http://www.runescape.com
July 29, 2005
January 20, 2003
keffing wrote: som många andra säger, Ocarina Of Time, satt fan väääldigt länge med det, men jag körde fast i typ sandtemplett eller vad det var, iaf hade jag bara den o två kvar... fett jobbigt
Those were the days back in '98 😉
Jag minns att jag tyckte OoT var gigantiskt stort när jag spelade det... verkade ändlöst fram tills man klarade det 🙂
August 16, 2002
pompougnac wrote: [quote=keffing]som många andra säger, Ocarina Of Time, satt fan väääldigt länge med det, men jag körde fast i typ sandtemplett eller vad det var, iaf hade jag bara den o två kvar... fett jobbigt
Those were the days back in '98 😉
Jag minns att jag tyckte OoT var gigantiskt stort när jag spelade det... verkade ändlöst fram tills man klarade det 🙂
hah joo samma här... var lite så att man tappade hakan när man såg hur mycket man kunde klämma in i en spelkasett
2 Guest(s)