November 8, 2002
bloodman wrote: [quote=Blue_Moon_]Ar det bara jag som inte gillar det urusla spelet bf 1942. Har inte sett na varre pa mkt lang tid.
haha det spelet äger.. säg ett som är bättre och fixa ditt förbannade tangentbord... inte roligt längre.
ja ar pa hawaii for tillfallet fixar tangtbordet nar ja kommer hem.
ang. 1942 sa ar cs bra mkt roligare!
August 14, 2002
October 8, 2001
Att du tycker CS är roligare säger ju sitt
BF1942 rockar och communityn är suverän, Tex idag (Söndag) så är det Rally på Guadalcanal som anordnas av BF-Dummysports mer info http://www.battlefield1942.nu
Sen så är inte spelet meningen att vara 100% realism
October 23, 2001
BF1942 är ett av de bästa spelen jag har någonsit spelat! Efter att ha testat demon var det bara att gå o köpa spelet direkt!
Att fritt kunna använda fordon av både typen flyg, båt och landburna i ett spel är ju grymt!
Att påstå att BF1942 suger är en starkt subjektiv bedömning som får stå för dig och vad du tycker!
Testa att spela på Internet med upp till 64 spelar så är du fast!
November 8, 2002
Turbo123 wrote:
......Att fritt kunna använda fordon av både typen flyg.....
hahhaa flygsimulatorn skrattar jag bara at. Jag ar inbiten flygsimulatorfantast och tycker inte att de nan som helst realism i bf 1942s flygning. kan de inte bara ge fan i att syssla med en massa olika saker och agna sig tex at bara markstrid? skulle bli saaaa mkt battre da. kvalitet framfor kvantitet
December 25, 2000
Blue_Moon_ wrote:
hahhaa flygsimulatorn skrattar jag bara at. Jag ar inbiten flygsimulatorfantast och tycker inte att de nan som helst realism i bf 1942s flygning. kan de inte bara ge fan i att syssla med en massa olika saker och agna sig tex at bara markstrid? skulle bli saaaa mkt battre da. kvalitet framfor kvantitet
Realism gör inte bra spel, bra spel är bra endå. Även om realismen är käpprätt åt helvete så är det fortfarande ett bra spel, dom (DICE) har aldrig påstått att flygningen är realistiskt.
Du har inte några andra argument för att spelet skulle vara dåligt?
August 9, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=bloodman][quote=Blue_Moon_]Ar det bara jag som inte gillar det urusla spelet bf 1942. Har inte sett na varre pa mkt lang tid.
haha det spelet äger.. säg ett som är bättre och fixa ditt förbannade tangentbord... inte roligt längre.
ja ar pa hawaii for tillfallet fixar tangtbordet nar ja kommer hem.
ang. 1942 sa ar cs bra mkt roligare!
Jag kan inte förstå hur du kan tycka CS är roligare när du snackar om att BF1942 saknar realism.
😡
November 10, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Turbo123] ......Att fritt kunna använda fordon av både typen flyg.....
lite offtopic nu:
Är du ute och härjar nu igen... *hmpf*
Åter till topicen nu då:
BF1942 är ett helt ok lir. Inte bara ok, det är mer än bra. Tror inte du skulle kunna göra det bättre iaf så håll tyst lille vän..
October 22, 2001
Det är en bra spelide men tyvärr så är det lite obalanserat mellan vapenslagen samt hitboxen verkar mycket dålig. Att behöva tömma allt man äger och har som fotsoldat för att ta död på någon är lite tråkigt
Skulle varit lite kraftigare vapen så man inte alltid skulle behöva ta ett fordon för att kunna uträtta något. Hoppas DICE gör en uppföljare med bättre hitbox, nätkod samt lite kraftigare handeldvapen 😛
October 16, 2001
October 1, 2001
Jag håller med, det suger. Idén är ju bra men gameplayet suger.
Nej tacka vet jag Renegade med mindre å intensivare banor, betydligt mindre datorkrävande, mycket lättare att köra tanks samtidigt som man skuter, 3dje person sikte som funkar jättebra osv. Det enda jag inte gillar med Renegade är att infanterister tål så mycket av det mesta i multiplay annars är det guld. Förbeställde det efter att jag nött demot. Ni som inte testat det borde iaf dra hem demot.
November 10, 2002
Fast vänta lite...gillar man cs så blir CS:CZ underbar ju! Jättevackra områden. 4år gammal vatten i kloakerna. Vapen som ser ut som målade stickor. Fysiken med kulor som tydligen druckit Red Bull och sist men inte minst de fulla texturer som borde ligga på museum på en disket. Men det kan ju inte bli bättre eller?
Taget från ett annat forum. Jag har precis samma syn på CS. Vapnen ser juh fan ut som stickor! usch för CS..
BF1942 är soft iaf..
1 Guest(s)