February 25, 2003
jaså det är uppdrag 3....Hmm jag hade inga alls problem med det :/ tror inte jag dog över 10 gubbar ens och jag kör också på medium. Bara till att ställa alla sina alver med pilbågar där de kmr och några framför me svärd typ....och låta alla små hobbitar stå nån annanstans så de inte råkar dö ^^
men det är typ bara de uppdragen man har alla hobbitarna etc på.... sen så är det lite mer uppdelat
March 23, 2004
Är på Helms deep med onda nu, GAH! Det går ju på tid :/
Ogillar sådant. Sedan är jag besatt av att alltid göra alla bonusar, vägrar klara en bana utan total victory.
Man tål ingenting ju, går man in med många pilbågsskyttar så stendör dom, går man in med warriors och pikemens så blir dom nerskjutna av alla förbannade pilåbågskyttar dom har överallt. Warg riders har jag inte ens testat för dom är så allmänt värdelösa.
May 19, 2003
richardb wrote: Är på Helms deep med onda nu, GAH! Det går ju på tid :/
Ogillar sådant. Sedan är jag besatt av att alltid göra alla bonusar, vägrar klara en bana utan total victory.
Man tål ingenting ju, går man in med många pilbågsskyttar så stendör dom, går man in med warriors och pikemens så blir dom nerskjutna av alla förbannade pilåbågskyttar dom har överallt. Warg riders har jag inte ens testat för dom är så allmänt värdelösa.
Helms Deep är faktiskt väldigt enkel. Gjorde dock inte bonusar, utan slaktade på somfan bara.
Warg Riders med lite uppgraderingar (iaf MP) fungerar skitbra, mot vissa fiender såklart.
March 23, 2004
Warg riders duger kanske mot allt utom hästar iofs, men för det priset dom kostar kan man ju bygga upp en fet armé med andra gubbar istället..
Dom godas pilbågsskyttar är så överdrivet bra, sedan att dom står ovanför än på en mur gör ju inte saken bättre. Halva armén är ju död innan man hunnit fram och dödat alla..
Och dessa förbannade ENTS! Dom är ju värst av allt. Det enda som biter på dem är eld, och även om man står med 2 trupper crossbows så lyckas dom överleva länge nog att utplåna en byggnad eller några stackars uruk hais :/
March 23, 2004
Nu är jag fast igen!
Är på det första uppdraget man får göra med mordor amrén. Man ska få haradrim snubbarna att gå över till mordor..
Man kan ju antingen ta över deras läger med våld, eller bygga en tribute vagn till dom. Ta över med våld är totalt omöjligt då deras spjutkastar snubbar dödar mig innan jag hunnit halvvägs fram.
Det mest idiotiska är ju att om man bygger en vagn åt dom så skjuter dom ju ihjäl den! Fattar inte vad dom vill, jag lyckades få iväg en vagn till ett läger men dom hade så lite gubbar att dom blev mosade av dom lila, som har miljarder gubbar och flera stycken mumakills. Ska det verkligen vara så att dom skjuter på vagnen? :S Hur ska man då lyckas få in den till deM?
January 4, 2003
richardb wrote: Nu är jag fast igen!
Är på det första uppdraget man får göra med mordor amrén. Man ska få haradrim snubbarna att gå över till mordor..
Man kan ju antingen ta över deras läger med våld, eller bygga en tribute vagn till dom. Ta över med våld är totalt omöjligt då deras spjutkastar snubbar dödar mig innan jag hunnit halvvägs fram.
Det mest idiotiska är ju att om man bygger en vagn åt dom så skjuter dom ju ihjäl den! Fattar inte vad dom vill, jag lyckades få iväg en vagn till ett läger men dom hade så lite gubbar att dom blev mosade av dom lila, som har miljarder gubbar och flera stycken mumakills. Ska det verkligen vara så att dom skjuter på vagnen? :S Hur ska man då lyckas få in den till deM?
den första vagnen e väl inte så svår o få in, men sen den andra e lite tuffare, får lirka in den liksom lite bakom sådär...sen så tar man den sista med våld
February 25, 2003
Jag e i good campaign precis innan jag ska attackera the black gate. Tänkte ta typ alla andra ställen först för det är ju så enormt lätt. På alla ställen bara tar jag Gandalf, Legolas, Aragorn och Gimli (som alla är rank 10) och springer runt med ensamma och förstör alla camps. Spelar fan ingen roll hur stor trupp motståndarna sätter in för den gruppen slaktar dem så lätt ändå 😀 ÄLSKAR gandalfs "Word of Power" asså, sprängde 500 gubbar med den en gång hihi. Om man kanske får 10 mumakils mot sig så är det bara till att fixa fram lite Oathbreakers med Aragorn så 😀
Legolas har fan dödat nästan 6000 gubbar och Gandalf är inte långt efter :O
June 20, 2002
Fan vad knepigt upplägg det var innan man kom in i det.
Har precis kommit till Helms Deep, spelar god.
Blir det svårare sen eller?
Än så länge har jag bara ridit över allt i min väg med ett par ryttare.
Ganska kul, men lite tröttsamt i längden. 🙂
Det enda som besvärat är killarna med pikar.
February 25, 2003
boogey wrote: Fan vad knepigt upplägg det var innan man kom in i det.
Har precis kommit till Helms Deep, spelar god.Blir det svårare sen eller?
Än så länge har jag bara ridit över allt i min väg med ett par ryttare.
Ganska kul, men lite tröttsamt i längden. 🙂
Det enda som besvärat är killarna med pikar.
jo det blir lite svårare senare när motståndarna attackerar med typ 10 olifanter och 50 haradrims men jag har ändå aldrig haft några större problem på någon bana(kör medium). Den ända banan jag kört om var Helms Deep för jag märkte inte att man kunde skjuta sönder gubbarna som bar fram krutet lol 😀
March 23, 2004
rock599 wrote: [quote=richardb]Nu är jag fast igen!
den första vagnen e väl inte så svår o få in, men sen den andra e lite tuffare, får lirka in den liksom lite bakom sådär...sen så tar man den sista med våld
Nääh, jag klarade av att få en en vagn i ett av dom stora lägrena, sedan var det bara att skicka över en vagn till det i mitten, dom gjorde inget motstånd. Sen tog jag alla trupper jag hade (810/600 commanpoints) och attackerade det stackars röda lägret som inte hade en chans.
Jozzo, kör du på easy eller? :S
February 25, 2003
rock599 wrote: [quote=Dinos]Vad är bäst för att döda troll? Hatar dom där fula fetknopparna...
gondors andra bågskyttar(dem som liknar robin hood) med eldpilar..dem tar troll snabbt
Dom eller Alvbågskyttar med eldpilar. Fast dom kan man nog bara få många av på helms deep 🙂 men jag hade 50 st från den banan hihi
2 Guest(s)