September 9, 2001
Molotov: lustigt att jag då har problem med det, och som jag redan skrivit så har speltillverkaren själv skrivit det i sin readme.txt att spelet har problem med GF2GTS... snälla.. istället för såna här onödiga svar kan du väl skriva nåt vettigt, om du har nåt att komma med i frågan vill säga..
October 8, 2001
Vadå onödigt?
jag tänkte du borde kanske kolla lite inställningar, jag vet många som klarar utan problem att spela med GF2 GTS jag också.
Jag har inte läst readme men jag har läst på många forum att det bara sagts att det är grafikkort som inte har T&L som inte fungerar och att det var problem med vissa MX kort.
October 22, 2001
Alltså en fråga nu har jag lusläst readme och hittar inget att de inte fungerar med GeF2? Däremot så finns de lite issues med GeF2 gpu men de fungerar fast kan som sagt få problem men de verkar de ska lösa, antagligen löser de sig med någon patch. Samt detta verkar mest gälla GeF2 GPU:n Nforce, dvs den inbyggda GeF kretsen.
May 23, 2002
sleez wrote: hmmzzz...
tyvärr så kan ju inte jag ta del av detta fiiina spelet eftersom det inte e kompatibelt med GeForce2 GTS kort. Detta står ju t.o.m. i deras egen readme.txt
Nu till den roliga frågan, e det någon som har, eller har hört talas om en patch för att korrigera detta fel? bitte.. 🙂
Jag spelade på en P3 933:a me Gef2 GTS igår. Funkade utmärkt.
September 20, 2002
November 6, 2001
Verkar som att de flesta burkar har problem i single player med massa bottar, men att det flyter relativt bra i multiplayer på internet. Om man drar ner grafiken lite grann blir det också bättre. Nu pratar jag av mina kompisars erfarenhet, eftersom det inte direkt går att köra BF1942 på en 167 MHz:are.
August 20, 2001
För mig flyter det utmärkt se signaturen =)
Athlon xp 2400+@2438mhz(204fsb)/Epox 8RDA+/Twinmos 2*256mb pc3200/Sapphire radeon 9700 Gpu 276@357 Memmory 540@634 /baracuda 5 120GB/Moddat koolance chassi
3dmark (2003) 5137 3DMarks
http://service.futuremark.com/.....2k3=145415
1 Guest(s)