August 5, 2002
Tjena jag har inhandlat Battlefield 1942 men till min besvikelse så funkade det inte alls i Windows XP..men nu kör jag Win 2000 så nu funkar det hyfsat ........men jag tycker ändå att det TAR förbannat mycket på både grafik o minne.
Är det fler som har märkt det eller är det bara jag?
OBS/jag har Patchat spelet. 😮
jag har under huven.
Intel celeron 1700.384 i minne(ej DDR) G-Force MX 440,20g Western Digital 🙄
December 7, 2001
Blaze86 wrote: Battlefield laggar sönder på min dator... måste vara nått fel eller ?
Flöt bättre på mitt g4mx men nu kan jag itne ens köra 640 på low detalils utan att det laggar 🙁
Ja kör på 1248x1024 i högsta detailj nivå... utan lagg me en 1ghz t-bird och ett gf4mx440se....
March 10, 2003
Har märkt att när jag lirar på Nätet eller på LAN kan jag köra med bra grafik och mullejux.
Men när jag kör Instant Action eller något annat som involverar botarna så
laggar nästan spelet sönder om man vill flyga med lite plan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 22, 2005
Dr_spackel wrote: Har märkt att när jag lirar på Nätet eller på LAN kan jag köra med bra grafik och mullejux.
Men när jag kör Instant Action eller något annat som involverar botarna så
laggar nästan spelet sönder om man vill flyga med lite plan.
Jag har faktiskt inte testat det på lan eller internet men när jag kör instant action som du gör så laggar det sönder... kanske ska testa singelplayer.. kanske inte är likadant =) Får la prova mej fram lite =)
1 Guest(s)