April 29, 2004
Hej!
Köpte Battlefield 1942 igår (endast battlefield, inga exapnsioner eller nått..) för att jag vill ha ett riktigt bra online spel, vilket jag har hört att BF 1942 ska vara..
Nu är det så att jag vet itne om jag har gjort rätt val. Sitter med kartongen i handen nu och funderar på att öppna den och installera spelet - öppet köp försvinner.
Vad jag undrar lite snabbt är:
Är BF 1942 mycket kul online-spel?
Håller det ett tag till?
Mycket roliga mods?
Är "vanliga" BF 1942 den bästa versionen?
Tack på förhand / FloRic 🙂
January 20, 2003
BF1942 är riktigt kul online och finns massor av mods hos t.ex. http://www.bfcentral.se .
Dock så har jag själv slutat lira det då jag skaffat lite nyare spel 🙂
December 15, 2003
Spelar själv BF till död och förbannelse, visst under dessa åren som det har funnits ute så har det ju kommit en hel del spel men jag återkommer ständigt till BF. Numera har jag endast spelat modden Forgotten Hope som jag anser är fantastiskt kul. (och det är bara version 0.66 än så länge ute nu, men inom närmsta veckorna kommer en ny patch från Forgotten Hopegänget, mmm)
March 14, 2004
Otroligt roligt spel! Sedan så gör ju inte modden Silentheroes saken sämre. Modden gör så att det är krig mellan Sverige och Norge. Du krigar i Sverige med Svenska vapen eller Norska. Alla vapen, hellekoptrar, pansarvagnar, stridsfordon och bilar som finns med i modden används av Svenska eller Norska försvaret.
April 29, 2004
Nu har jag installerat spelet och nyaste patchen (1.6) men det verkar som att jag endå inte kan spela på de felsta severar.. När jag söker efter servrar på BF 1942 så verkar jag ha för gammal version för att spela på de flesta.. varför är det så?
Laddar ner silent hereos för fullt också 😛
December 18, 2002
Oja, BF1942 är ett riktigt bra spel. Dock lirar jag själv nästan bara modden Forgotten Hope.
Flyga Typhoon är det roligaste som finns 😀
Jag rekomenderar dig att skaffa en joystick snarast ifall du gillar spelet.
http://www.saitekusa.com/usa/p.....rg_evo.htm
En sådan äger moi. 😉
poff hej!
May 17, 2002
macrus wrote: Var och köpte BF1942 på Elgiganten idag för 99kr! Var ju tvungen att slå till, lirat det tidigare. Skitskoj är det.
Men hade inte testat SilentHeroes modden, fyfan vad rolig! Gillar Desert Combat också.
jag gjorde exakt samma sak, billigt för ett så bra spel.
Ooklamook wrote: Det finns en no-cd fil på gamecopyworld. Eftersom ni ändå har orginalet med en ok CD-nyckel så rekommenderar jag att ni använder den, det gör jag iaf.
hmm, vad menar du? är detta en antydning mot wärsch?
2 Guest(s)