May 10, 2002
Nomic wrote: [quote=Ooklamook]Att tipsa om att det finns en no-cd fil till hans lagligt inköpta spel = antydning till warez?
tycker jag inte, cracken borde väl anses som laglig ifall du använder den till ditt köpta spel?
eller?...
jodå men, nu är jag iofs uppfostrad på sweclockers 🙄 , att diskutera crackar anses också olämpligt så det är inte tillåtet att snacka om på forumet.
December 15, 2003
Jozzo wrote: Hmm av 2000 serverar hittar jag inte en enda som kör silentheroes.....hur hittar ni serverar? :O
Jag använder programmet ASE (AllSeeingEye) där man kan klicka i vilken mod man söker efter (och en massa andra inställningar kan man göra). Det är då bara att dubbelklicka på den servern man vill in på så startas spelet automatiskt.
Det är gratis att pröva och av egen erfarenhet så vet jag att man kan "testa" programmet hela tiden om man nu inte vill sponsra tillverkarna av ASE.
February 25, 2003
Akatosh wrote: [quote=Jozzo]Hmm av 2000 serverar hittar jag inte en enda som kör silentheroes.....hur hittar ni serverar? :O
Jag använder programmet ASE (AllSeeingEye) där man kan klicka i vilken mod man söker efter (och en massa andra inställningar kan man göra). Det är då bara att dubbelklicka på den servern man vill in på så startas spelet automatiskt.
Det är gratis att pröva och av egen erfarenhet så vet jag att man kan "testa" programmet hela tiden om man nu inte vill sponsra tillverkarna av ASE.
jo jag testade det men var ställer man in vilken mod det ska vara? hittar det inte :/
December 15, 2003
Jozzo wrote: [quote=Akatosh][quote=Jozzo]Hmm av 2000 serverar hittar jag inte en enda som kör silentheroes.....hur hittar ni serverar? :O
jo jag testade det men var ställer man in vilken mod det ska vara? hittar det inte :/
Eh, klicka i "mods" och där bockar du in vilken.
February 25, 2003
Akatosh wrote: [quote=Jozzo][quote=Akatosh][quote=Jozzo]Hmm av 2000 serverar hittar jag inte en enda som kör silentheroes.....hur hittar ni serverar? :O
Eh, klicka i "mods" och där bockar du in vilken.
haha märkte just det, hur i hela friden kan jag ha missat det ^^
2 Guest(s)