September 28, 2005
hallo, jag har battlefield 2 , köpt så klart. uppdaterat till max.
mitt läge är detta, då jag loggar in med mitt nya konto slutar spelet svara och står bara "Connecting to account server" och sedan kan jag ej ctrl + alt + del för att döda programmet. Min temporära lösning jag får göra efter varje gång jag lirar är att skapa ett nytt konto. Denna lösning fungerar ungefär 75% av mina försök. Jag har forwardat portarna som står i manualen att bf2 använder i min router. Har tillåtit ping på min Wan interface i routern. och jag kör ej någon brandvägg på min nyinstallerade XP Home SP2 OEM dator som är fullt updaterad från windows update (då den redan är 'skyddad' av routern) och ej "fulsurfad" , kollad med Ad-Aware PE, senaste uppdateringen. 0 object. inget suspekt som händer i datorn heller.
Jag har läst i andra diverse forum att en del får skapa om konton , en del har forwardat i sina routrar för att temporärt fixa detta. Är det någon som känner till vad man behöver göra eller vad som kan vara fel ang detta ?
Enormt tacksam för svar !
May 1, 2005
Qubis wrote: hur länge väntar du innan du försöker avsluta spelet? Minns i början så tog det evigheter för mig innan den fick kontakt med kontoservern. Men nu funkar det prima.
Gjorde du nått för att det skulle funka prima? Det går söligare än söligast för mig nu också. Innan gick det på under 7 sekunder, nu tar det tamejfan över 3 minuter....
December 3, 2004
Black_light wrote: [quote=Qubis]hur länge väntar du innan du försöker avsluta spelet? Minns i början så tog det evigheter för mig innan den fick kontakt med kontoservern. Men nu funkar det prima.
Gjorde du nått för att det skulle funka prima? Det går söligare än söligast för mig nu också. Innan gick det på under 7 sekunder, nu tar det tamejfan över 3 minuter....
Det är fel på BF2 just nu, deras servrar har laggat ihop, numera kan det ta upp till 10min innan man loggas in!!!
Alltså, bara att vänta tills dom fixar det..
May 1, 2005
Men det har varit så skitlänge ju :O Menar du att de gått med det problemet skitlänge och inte kunnat fixa det ? Borde det inte vara bättre för dem att bara stänga ner varenda server som kör det där logingrejen och byta lite hårdvara samt fräscha upp lite filer och sen starta igen?
2 Guest(s)