September 16, 2002
Jag tror bestämt att Battlefield 2 kommer att bli helt suveränt och det blir en absolut förbokning.
Hur är det med er? Tror ni det blir bra, kommer ni skaffa det, vad kommer ni spela som för "klass" mest tror ni?
För min del blir det nog mest Sniper, men alla verkar väldigt roliga.
December 27, 2003
har har förbokat det, men gillade inte BF 1942. BFV gillade jag. Demot släpps runt den 10:e, det blir att ladda hem och se om man ska ha kvar bokningen eller inte.
Om det är bra blir det nog mest Special Forces jag spelar som. Assaulter eller Anti-Tank är nog också coolt. eller medic. ELLER ALLT!!!!!!!
April 30, 2005
June 18, 2001
Njae... Det första BF var ganska värdelöst (flyg ett plan 10 sekunder, vänd, 10 sekunder, vänd) så jag tänker nog inte skaffa detta.
Operation Flashpoint kommer i en ny version senare i år. Det har jag aldrig spelat men hört mycket gott om. Lägger nog min tid på det istället.
Enemy in Sight nästa år är någonting som verkar intressant även det.
Under tiden är det Söldner som gäller.
February 16, 2005
Bf2..jag undrade länge varför det heter 2 när det är 3:an och här är min teori:
Det skulle bli 2:an men utvecklingen drog ut på tiden och dom kände att dom vill få utt nått i mellan för att inte försvinna från marknaden för länge, så dom tar ettan, snyggar till lite och säljer som Bf vietnam medans folk spelar sig trötta på det (gick fort) så fortsätter man på 2:an som nu blir trean... men jag ser fram imot de, hoppas bara det är stora kartor annars blir det så trångt att flyga med tanke på att planen är lite snabbare nu än 1942 :p
June 18, 2001
Death On Wings wrote: Söldner ? Hela spelet var ju en stor bugg på skiva.
Japp. Det har dock förbättrats avsevärt.
Tyvärr så har det inte sålt så bra, vilket inte är konstigt eftersom det första halvåret efter det släpptes var det som du säger, en enda stor bugg. Resultatet är att Jowood helt nyligen har givit upp utvecklingen och lämnat över det till ett mod team. De sköter patchningen hädanefter och ska dessutom göra spelet mer realistiskt.
Med andra ord, det är ett väl värt att spela numera. Ett nytt demo ska släppas inom en snar framtid, som du kan hålla utkik efter, om du vill. Ladda inte ned det som ligger på hemsidan just nu, som är sedan förra sommaren!
1 Guest(s)