January 11, 2002
Ska testa demot så får vi se.... aldrig tyckt om BF1942, alltid kört dod eller OFP istället, mycket bättre i min mening.
Men vad man sett från filmer m.m. tror jag det här kan bli riktigt bra, bara demot inte är en allt för stor besvikelse blir det nog att köpa!! Bara det inte är alltför mycket arkad-känsla, DICE har ju sagt att de har satt prio på att det ska vara kul snarare än realism, vilket ju låter bra bara det inte går "för långt".. har som sagt spelat mycket ofp/dod där mycket är 1 skott = död. Gillar det bättre än q3/cs-stilen..
Köper jag kommer ni nog hitta mig i en helikopter eller ett flygplan den mesta av tiden 🙂 Fina grejer det.
April 30, 2005
February 21, 2003
finns ju snorbra moddar till 1942, typ forgotten hope = ett skott = död...
det finns hopp för bf2, men tycker den bana som är med i demot är rent utsagt usel (liten, plottrig etc etc... flygplan har inget på den att göra...
man kan ha riktigt roliga man to man combat... grymt kul, tror det finns potential... men den leveln lär vi inte se på spelservers sen då spelet släppts?!
+ att alla tomtar ska spela på usmc på alla banor, så OMÖJLIGT att få teams jämna
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
April 30, 2005
tiggre wrote: finns ju snorbra moddar till 1942, typ forgotten hope = ett skott = död...
det finns hopp för bf2, men tycker den bana som är med i demot är rent utsagt usel (liten, plottrig etc etc... flygplan har inget på den att göra...
man kan ha riktigt roliga man to man combat... grymt kul, tror det finns potential... men den leveln lär vi inte se på spelservers sen då spelet släppts?!
+ att alla tomtar ska spela på usmc på alla banor, så OMÖJLIGT att få teams jämna
Dålig bana? Ledsen men där håller jag inte med dej. Visst är den kanske lite liten men jag tyckte det var grymt kul när striderna drog igång.
September 21, 2003
Banan var ju helt klart underbar. Flygplan och helikoptrar är ju inte så överdrivet bra då iaf flygplanen åker väldigt snabbt. Helikoptrarna är busenkla att skjuta ner med tank eller Antiairgun vid flaggorna. Och infantrystriderna är ju väldigt bra. Man får en realistisk känsla!
March 23, 2004
Jag har stora problem med demot alltså..
När jag ska ska spela online så hänger sig spelet och det funkar inte att tabba ur eller trycka ctrl+alt+delete heller. I vanliga fall händer det när jag trycker refresh, men nyss t.ex räckte det med att jag tryckte på Multiplayer..
Nån som har liknande problem? :s
September 1, 2002
richardb wrote: Jag har stora problem med demot alltså..
När jag ska ska spela online så hänger sig spelet och det funkar inte att tabba ur eller trycka ctrl+alt+delete heller. I vanliga fall händer det när jag trycker refresh, men nyss t.ex räckte det med att jag tryckte på Multiplayer..
Nån som har liknande problem? :s
Jag har också grova problem med det, men när det väl funkar är det skoj.
Oftast så krashar mitt spel när jag är inne och lirar.
Får väl hoppas att retail-version är bättre redan ur kartong så man slipper vänta på patch en längre stund.
2 Guest(s)