May 11, 2002
December 29, 2000
October 12, 2002
ceasar wrote: När jag spelar spelet så avslutas spelat utan nån anledning, jag vet inte vad som kan vara fel alla andra spel funkar???
Jag med!!!!! det hänger sig när man ska starta upp det, skärmen blinkar till och sen så dör spelat.. eller hur?
för mej låter det som om det e fel på gfx... men jag vet inte, det har liksom funkar för en dag sedan.... och det fungerar inte att ominstallera...
October 8, 2001
Dessa FAQ's från Fragzone och Sweclockers kanske kan vara till hjälp.
October 12, 2002
Q: Jag startar spelet men det blir bara en svart ruta och sen poffar det tillbaka till Windows igen.
A: På Vissa (Många) WinXP/2000 system vägrar spelet starta om man använder en Refreshratefix.
Symtom: skärmen blir svart i 1 sec hoppar ut till skrivbordet och inget mer händer.
Inaktivera Refreshratefix och spela med en uppdatering på 60hz är väldigt plågsamt för ögonen.
Så lös detta genom att ladda hem och installera 1.1 patchen (finns på deras hemsida), öppna sedan VideoDefault.con i mappen settings och lägg till raden: renderer.allowAllRefreshRates # (#=0 eller 1) sätt en 1:a för att kunna ändra frekvensen i videoinställningarna under options på spelets startmeny.
May 11, 2002
1 Guest(s)