September 13, 2002
Har någon nån idé varför det tar så fans länge att ladda banorna? Med länge menar jag typ 5-7min!! Alltså helt oacceptabelt, spelet funkar rätt hyfsat för mig om jag ställer ner grafiken något. Men så länge ska det bara inte få ta. Kör en duron 700mhz med 256mb sdram å ett GF4 mx 440 till grafikkort. Det är ingen skillnad på singel lr mutliplayer, lika länge tar det. Testade att ställa upp page file till det dubbla (512mb), men ingen skillnad. Inga program rullar i bakgrunder förutom icq. 😮
January 27, 2002
Turbo_tail wrote: Har någon nån idé varför det tar så fans länge att ladda banorna? Med länge menar jag typ 5-7min!! Alltså helt oacceptabelt, spelet funkar rätt hyfsat för mig om jag ställer ner grafiken något. Men så länge ska det bara inte få ta. Kör en duron 700mhz med 256mb sdram å ett GF4 mx 440 till grafikkort. Det är ingen skillnad på singel lr mutliplayer, lika länge tar det. Testade att ställa upp page file till det dubbla (512mb), men ingen skillnad. Inga program rullar i bakgrunder förutom icq. 😮
Det är inte så länge om man kollar på din hårdvara, med min hårdvara tar det ca 1-2min (det är inte den hårdvara där nere, det är min kommande dator), och för min kompis (xp 1800+, gf3 ti200, 512mb ddr) tar det ungefär lika lång tid. Överskatta inte ditt GeForce 4, GeForce 3 är bättre eftersom du har ett MX. Min hårdvara är en xp 1500+ med GeForce 2 GTS Pro 64MB DDR och 512MB DDR.
October 8, 2001
lösningar för att få bort "lagg"
Jag uppdaterade mitt sounblaster me dom senaste drivrutinerna, sen kör jag i win89 kompatibelt läge (jag har winXP) lagget försvann till 90%.
nu harj ag provat atti nte använda SB nått utan bara mitt inbyggda.
LAgget exciterar inte.
"lagg buggen" är till 99% ljudrelaterat, alltså bugg i spelet som måste fixas.
September 5, 2001
[Molotov wrote: ]lösningar för att få bort "lagg"
Jag uppdaterade mitt sounblaster me dom senaste drivrutinerna, sen kör jag i win89 kompatibelt läge (jag har winXP) lagget försvann till 90%.
nu harj ag provat atti nte använda SB nått utan bara mitt inbyggda.
LAgget exciterar inte.
"lagg buggen" är till 99% ljudrelaterat, alltså bugg i spelet som måste fixas.
coolt, så det ska igentligen bara vara att uppdatera ljudkortet lr nått??? jag funderar på att köpa det men det är ju inget kul att köpa ett spel som kommer att hacka sönder 😕 spelet i övrigt är förbannat kul (lite svårt att köra flygplanen skall väll erkännas men=D) helt klart värt att köpa, är det värt att kolla om det fungerar bättre med ett inaktiverat ljudkort bara för att kolla om det är det som ställer till det?
1 Guest(s)