August 12, 2003
Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
Iofs så kommer warez verran tidigare så jag hinner spela lite iaf. Vad kostar spelet annars?
*Med en tidigare varning, borde du vara lite mer aktsam.
Nästa gång du försöker logga in vet man aldrig vad för meddelande du möts av...
/ NH|Falcon
September 5, 2001
Spindel wrote: [quote=ruski2]Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
Iofs så kommer warez verran tidigare så jag hinner spela lite iaf. Vad kostar spelet annars?
350-400 kr, ladda inte ner spelet, är ju svensk företag ffs 😛
spelar väll ingen roll 😉 är det bra så köpe rman det oavsett. Warez e ju perfekt reklam:)
July 3, 2003
Edhunter wrote: [quote=Spindel][quote=ruski2]Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
spelar väll ingen roll 😉 är det bra så köpe rman det oavsett. Warez e ju perfekt reklam:)
Nja, knappast att warez är bra reklam, snarare dålig reklam.
June 17, 2002
Spindel wrote: [quote=Edhunter][quote=Spindel][quote=ruski2]Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
Nja, knappast att warez är bra reklam, snarare dålig reklam.
Man kan ju ändå inte lira på internet utan CD key.. så då köper man ju skiten om man vill lira på internet o inte orkar testa 1000000 olika genererade keys ju...
så Warez e bra reklam med andra ord....=)
April 5, 2002
om det nu är det varför vågar inte DICE/EA släppa ett MP-demo?
Inte en chans att dom får en krona till av mina pengar efter vad dom gjort mot communityn... (eller rättare sagt att dom inte gjort ett SKIT för communityn).
köper öl för pengarna ist och skrattar rått åt de som köper det 😉
March 4, 2003
Spindel wrote: [quote=ruski2]Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
Nop, spelet är inte svenskt, det är DICE Kanada som utvecklar det.
July 3, 2003
Pingen wrote: [quote=Spindel][quote=ruski2]Men fan då, ska till Frankrike då och kolla på saker, funneh... not.
Nop, spelet är inte svenskt, det är DICE Kanada som utvecklar det.
DICE Kanada är "svenskt", det ägs av det svenska företaget DICE.
April 5, 2002
GooGeL wrote: va har dem inte gjort för "er" då?
haha, vad ska jag börja med?
Anti-cheat... begärdes redan från 1.3, nu först i 1.6 har dom PB i, och vad gör det? jo sparkar folk pga att klienten inte hinner uppdatera innom en en viss tid. Finns cheat som går runt PB redan.
Fixa vissa kartor, som idag BARA går ut på att "rejpa" hemmabasen med flyg.
Spectator-funktion &/eller demo-inspelning.
& så vidare & så vidare & så vidare 😉
December 18, 2002
allt tar sin tid att fixa... kolla t ex Cstrike..
inget är riktigt klart där heller ^^
var glad iaf att dem uppdaterar spelet ALLS.
aja demo funktionen borde juh komma alldelens snart, eftersom att BF1942 har tagits in @ CPL (;
och dem kräver att det ska finnas en möjlighet att folk ska kunna specca från andra sidan jorden osv... :X
June 17, 2002
GooGeL wrote: allt tar sin tid att fixa... kolla t ex Cstrike..
inget är riktigt klart där heller ^^var glad iaf att dem uppdaterar spelet ALLS.
Hmm.. va fan.. man har ju köpt det för dyra cash.. det har man inte med gjort med CS så...
Man förväntar sig lite service...
kolla Epic games o UT.. Feta bonuspacks o grejer...
2 Guest(s)