August 8, 2001
On 2001-09-29 16:48, mawal wrote:
Har aldrig fuskat tidigare, men skule vilja prova. Vad finns det för fus
Fuska i multiplayer, FyyyFyyyy.
Att fuska i singleplayer är en sak, men att fuska i cs som är ett multiplayer spel är inte på fråga.
Du ska inte fuska i cs och förstöra spelet för andra!!!.
August 23, 2001
June 30, 2001
Anledningen till att jag vill fuska är att alla andra gör det. Jag hittade en server igår som var "fusk-fri", jag rulade överlägset.
Kort fråga: På assault, i lufttrumman från taket till terroristbasen. Om man är CT och går den vägen så blir man nästan alltid skuten. Den som skter måste ju fuska annars skulle han inte kunna se mig.
August 8, 2001
On 2001-10-01 23:12, SimRacer wrote:
Jag behöver fusk, till ett av min projekt(helt ärligt), vilka fusk funkar och hur är det med dem, och en viktig sak, hur känns det att använda fusk i CS, självklart kör man på LAN inte online. så har ni några bra sidor ???
Du ska inte ha några fusk varken på lan eller i övrigt, kan du få tag på ngt fusk så kan andra och det ska vi inte uppmana till.
August 8, 2001
On 2001-10-01 23:18, ex-con wrote:
CS suger så j**la hårt ändå....så varför inte göra som alla andra
FUSKA I SÖNDER SKITEN!!!!!
så fort jag hittar url så ska jag spamma ut de på forumet };[
Ser fram emot att du antagligen (hoppas jag iallafall) blir bannad när du börjar spamma.
Och motivera varför Cs suger.
Jag själv spelar det ofta och tycker det är kul, så bara för att du inte råkar gilla det, behöver inte betyda att andra inte får ha kul och spela det.
Så om inte du är nöjd med ett spel så ska inte någon annan få vara det?
| PIII 750 @ 1020 | 512mb ram | 233,5gb hdd | Asus bp + ipanel | Asus Geforde 2gts delux | Aureal 8820 | 2* nätverkskort (netgear) | Addtronics 7896A 600W | +300cfm @ min. 46dB | Win2k | Adsl 512kbit |
[ Detta Inlägg ändrades av: Fiskpinnen den 2001-10-01 23:28 ]
August 8, 2001
On 2001-10-02 16:20, Stephen wrote:
Det finns hur mycket fusk som hällst till cs även till 1.3 men det är ju bara lamers som behöver fuska, men alla servrar kommer snart att ha pb så vem bryr sig
Men som du nu borde hört så har valve slutat att stå bakom Pb, denna version som finns nu är den sista av punkbuster.
Om inte Pb uppdateras så kommer fusken att komma tillbaka igen.
4 Guest(s)