July 30, 2001
On 2001-09-30 11:27, mawal wrote:
Anledningen till att jag vill fuska är att alla andra gör det. Jag hittade en server igår som var "fusk-fri", jag rulade överlägset.Kort fråga: På assault, i lufttrumman från taket till terroristbasen. Om man är CT och går den vägen så blir man nästan alltid skuten. Den som skter måste ju fuska annars skulle han inte kunna se mig.
anledning att de skuter igenom är att de tittar i tv övervaknings kamrerna... då de ser nån hoppa ner så vänder de sig och skuter igenom trumman.....
ganska efektivt.....
August 8, 2001
On 2001-10-07 23:32, Roughack wrote:
Anledningen till att jag vill fuska är att alla andra gör det. Jag hittade en server igår som var "fusk-fri", jag rulade överlägset.Kort fråga: På assault, i lufttrumman från taket till terroristbasen. Om man är CT och går den vägen så blir man nästan alltid skuten. Den som skter måste ju fuska annars skulle han inte kunna se mig.
anledning att de skuter igenom är att de tittar i tv övervaknings kamrerna... då de ser nån hoppa ner så vänder de sig och skuter igenom trumman.....
ganska efektivt.....
Du kan också stå och hoppa framför utgången.
Dom som kommer ner i trumman ser dit huvud i någon milisekund, men då vet du att dom är där. Sedan gäller det bara att ha ett vapen som kan skuta igenom plåten, såsom colt, aug, awm, deagel mm.
July 21, 2001
speedcheat, wallhack, aimbot... finns många fuskt till CS...
körde själv med ett egenproducerat skjutscript till pistolerna, (skjuter fullaouto med dom)
men vafaan... fusk är inte skoj, jag lirar aldrig med fusk, förutom mitt skjutscript som jag hade förut så, vilket jag bara lirade mot en polare som också hade mitt script..
man fuskar ju för att man är för dålig och inte orkar lära sig spela. tycker däremot att det är roligt att göra diverse script.. sen su utnyttjar jag CS buggar (vilka är många) rätt aktivt
June 15, 2001
On 2001-10-07 23:46, Fiskpinnen wrote:
On 2001-10-07 23:32, Roughack wrote:
ganska efektivt.....Du kan också stå och hoppa framför utgången.
Dom som kommer ner i trumman ser dit huvud i någon milisekund, men då vet du att dom är där. Sedan gäller det bara att ha ett vapen som kan skuta igenom plåten, såsom colt, aug, awm, deagel mm.
eller så lyssnar man bara....
December 25, 2000
Det finns massor av "bra" fusk, jag har själv prövat(mot bots) det nya O*C(<- passade på att cencurera så att lamers inte ska hitta det så j**la lätt) hacket och det är faktiskt andvändbart gämfört med dom gama "colour aimbot";arna. och jag fattar inte varför folk inte kan hitta fusk själv utan e så jla dumma och ställer frågorna i t.ex. NH forummet... 👿
November 10, 2001
June 17, 2001
Tack var alla fusk så blir man bannade på var och varannan server i landet och runt om i världen. SLUTA ATT CHEATA, DET SABBAR FÖR OSS SOM HAR LITE SKILZ :burn:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 2, 2001
On 2001-11-11 14:27, WIGGER wrote:
Tack var alla fusk så blir man bannade på var och varannan server i landet och runt om i världen. SLUTA ATT CHEATA, DET SABBAR FÖR OSS SOM HAR LITE SKILZ :burn:
du har knappast "skilz" i stavning 😛
correction: skillz . (iofs ja stavar häller inget vidare )
3 Guest(s)