May 16, 2001
On 2001-09-29 16:48, Mathias wrote:
Har aldrig fuskat tidigare, men skule vilja prova. Vad finns det för fus
finns ett fusk med allt i ett (tänker inte säga vad det heter=) som du har aimbot som låser på huvudet (å den funkar inte på färger den låser helt enkelt bara på det sen så wallhack norecoil å allt annat mna kan komma på... har själv provat detta fusk å ja kan säga att det är så j**la överlägset så det är tråkigt... fattar mig inte på folk som gör sådana fusk... kan oxå säga att det märks väldigt väl om nu någon använder detta...
OBS!! ja använder det ej
November 16, 2001
Tjena!!
Jo fuska e fult men det finns ju fusk på http://www.megagames.com som man kan sätta på när man trycker på en knapp...
vill ni se en ball sida gå in på http://www.infinidim.net den e as ball..
December 19, 2000
Men för fan, ALLA som frågar efter fusk/svarar på sådana frågor/fuskar är IDIOTER! USCH!
Jag har blivit tvungen att sluta lira public sen zkillz dog. Det skyddade mot fusk som fan, genom att banna på så många servrar i taget. 2 dagar efter det var helt nerlagt lirade jag med TRE(!!!) fuskare på samma server samtidigt. De var i mitt motståndarlag, tror du man vann? Nej, de aegde med glock... 🙁
Glock vs. AWP = glock wins
Sen lirade vi en match igår, en kille var bannad från servern...vi har aldrig bannat ngn, bara det att vi har zkillz banned.cfg. Med andra ord, killen hade blivit bannad från zkillz. Men, vår admin vägrade unbanna honom, så de fick ta en tryout. :bgrin:
October 18, 2001
Fuskare är bara idioter som inte har tålamod att träna... Nuff said.
Men det finns inget bättre än att äga dom som fuskar. Sen att fuska på LAN är faan dödsstraff. Generelt sett har jag en syn på folka att alla är lika mycket värda, men fuskare i CS borde utvisas från datoråldern och bara få spela Space Invaders på arkadspel eller nått....
August 25, 2001
och jag fattar inte varför folk inte kan hitta fusk själv utan e så jla dumma och ställer frågorna i t.ex. NH forummet... 👿
Kanske för att fuskare rent generellt sett har en IQ nivå som är oändligt nära 0? Annars skulle de ju inte vara fuskare.
[ Detta Inlägg ändrades av: DuckMuck den 2001-11-22 23:17 ]
September 18, 2001
June 28, 2001
July 10, 2001
Tar högst 30sek att hitta fusk till CS om man söker på t.ex altavista. Men man tröttnar direkt på att fuska, första timmen kanske det är kul att fuska, sen kanske 2 dar är det kul att ändra om botten/hacket man har, sen kan man försöka göra nått eget fusk, men när man gjort det finns det inget kul att göra, möjligen pb-hacks. Och det går att fuska på _alla_ PB servrar, det är bara svårare, och man lär tänka på hur man siktar, kanske ställa in botten på att sikta på magen så man inte får HS hela tiden osv osv...
December 25, 2000
On 2001-11-09 13:59, JuLmUnD wrote:
On 2001-09-29 16:48, mawal wrote:
Har aldrig fuskat tidigare, men skule vilja prova. Vad finns det för fusDet är bara fetta Newbies som fuskar i CS..
Jag hatar sånna.. :arg:
typ 99.8% av alla nuvarande cs spelare är newbies(börjat lira vid 1.0) eller fuskare.
alla som har lirat cs någon längre tid har för länge sedan insett att cs har blivit lunarstorms motsvarighet innom spelvärlden. Alltså håller dom sig borta.
1 Guest(s)