October 3, 2001
jag har ärligt talat aldrig ens tänkt tanken att leta fusk till multiplayerspel.
när man var typ sex och doom va det hetaste som fanns då kanske man frågade sin kompis storebrorsa om nåt fusk ni vet typ alla vapen.
men då hade jag å andra sidan inte en aning om att man kunda spela spel flera killar samtidigt
fuska på cs e jävligt lågt men som nån smart person på den här tråden sa föut typ: de som fuskar har nog väldigt lågt iq annars skulle de inte fuska!
kunde inte sagt de bättre själv!
June 28, 2001
On 2001-11-06 08:52, ViU wrote:
Det finns massor av "bra" fusk, jag har själv prövat(mot bots) det nya O*C(<- passade på att cencurera så att lamers inte ska hitta det så j**la lätt) hacket och det är faktiskt andvändbart gämfört med dom gama "colour aimbot";arna. och jag fattar inte varför folk inte kan hitta fusk själv utan e så jla dumma och ställer frågorna i t.ex. NH forummet... 👿
Eller hur, helt fel ställe att leta på.
December 1, 2001
fuska i singleplayer... ja varsego, det är bara du själv som påverkas.
fuska i multiplayer... HELL NO ! ni måste ju tänka på att alla som ni sätter Headshot på runda efter runda... är faktiskt personer som du själv som sitter och spelar och vill ha ROLIGT... inte bli skjuten av nån cheating bastard som har 0 skillz.
Tips, använd PB eller Palladin det nya anticheat progget. PB och Palladin fins att ladda hem från vår clansida http://chili.d2g.com/
October 27, 2001
För det första: PB e hyffsat döda (updaterar inte längre), de skiter i CS för de fick ingen sponsring av valve. Om man vill spela så fuskfritt som möjligt går man in på en server med Senaste Cheating-Death och CSGuard.
Som jag skrev i någon annan tråd:
Fuskare söker bara uppbärksamhet som de inte fick/får av sina föräldrar... det är min åsikt. De vill helt enkelt synas, det finns ingen annan anledning att fuska på public servrar...
Jag tycker inte att det är ok att folk fuskar, de bara förstör för de som vill spela och ha kul...
March 25, 2002
On 2002-05-03 19:31, PaiN wrote:
För det första: PB e hyffsat döda (updaterar inte längre), de skiter i CS för de fick ingen sponsring av valve. Om man vill spela så fuskfritt som möjligt går man in på en server med Senaste Cheating-Death och CSGuard.
Som jag skrev i någon annan tråd:
Fuskare söker bara uppbärksamhet som de inte fick/får av sina föräldrar... det är min åsikt. De vill helt enkelt synas, det finns ingen annan anledning att fuska på public servrar...Jag tycker inte att det är ok att folk fuskar, de bara förstör för de som vill spela och ha kul...
För det första: PB slutade "busta" fuskare ca. en vecka efter att det kom ut. CSG har ingen som helst chans, det tar inte fast något av de nya fusken, och har dessutom slutat uppdateras (om det inte har kommit igång igen). Cheating-Death fungerar än så länge inte i CS 1.4, så man får lite på Valves inbyggda anticheat, som itne verkar fungera alls.
Vidare tvivlar jag starkt på att folk fuskar för att de fick/får för lite uppmärksamhet av sina föräldrar; utan tror snarare att de har tröttnat på CS, eller helt enkelt är för dåliga.
fetzo out.
October 27, 2001
CD fungerar rätt hyffsat tycker jag...
CSG har kanske slutat men united admins har mekkat ihop egen version som tar det mesta, annars skulle de inte finnas ? men som sagt är det alltid de som gör fusken som ligger steget före...
Om man inte tycker CS är roligt slutar man spela ?
1 Guest(s)