October 26, 2001
June 14, 2001
Att folk aldrig lär sig. Blir så trött.
[ Detta Inlägg ändrades av: :Affix: den 2002-01-13 21:32 ]
November 14, 2001
On 2002-01-13 18:19, -=*Dw@yN*=- wrote:
jag har instalerat Diablo2 ORGINAL BRÄNT, och har laddat ner den nyaste patchen 109D på battle.net ....men crakcen jag hade till den tidigare versionen (100) funkar inte.....Börjar att bli desperat..har letat mycket på internet....????? hjälp...
Paradox , d2 orginal, bränt , hur får du det att gå ihop ?
Är det Fairlighs iso så måste du cracka .exe filen och då fungerar det inte att lägga in en patch har jag HÖRT.
Kör du med cloneCD ver:en så är du antagligen bara lam som fan ifall du inte klarar patcha ditt diablo2
I vilket fall som helst så är detta fel ställe att fråga på , utan ta det i ngn newsgroup istället där du får ställa frågor om olagliga saker.
October 26, 2001
Det e nämligen så att jag har KÖPT spelet helt lagligt....men min "playdisk" gick sönder....så jag skaffa en kopia av den...men då krävdes tydligen någon Crack för det......
Den cracken jag har funka bara för 1.03 patchen...men jag hitta ingen för 1.09 patchen.....Vill nämligen spela på battle.net..............
Sorry för detta missförstånd, e helt laglig..
November 14, 2001
On 2002-01-14 12:58, -=*Dw@yN*=- wrote:
Det e nämligen så att jag har KÖPT spelet helt lagligt....men min "playdisk" gick sönder....så jag skaffa en kopia av den...men då krävdes tydligen någon Crack för det......
Den cracken jag har funka bara för 1.03 patchen...men jag hitta ingen för 1.09 patchen.....Vill nämligen spela på battle.net..............Sorry för detta missförstånd, e helt laglig..
Hur lyckas man pajja en cd-skiva ? 😉
Be någon av dina kompisar att göra en cloneCD ver av playdiscen så slipper du köra cracken.
I värsta fall så får du väl ge dig ut på internet och leta efter den. Det borde inte vara så svårt med dagens program att få tag i en patch som har varit ute i fler månader.
December 25, 2000
On 2002-01-14 12:58, -=*Dw@yN*=- wrote:
Den cracken jag har funka bara för 1.03 patchen...men jag hitta ingen för 1.09 patchen.....Vill nämligen spela på battle.net..............Sorry för detta missförstånd, e helt laglig..
Det är inte lagligt, det är olagligt att cracka ett spel.
Btw, kan ngn skicka mig spelet? min elefant åt mina diablo 2 cdn och cd key också...*
*nej, jag vill inte ha det ifal du inte fattade det, jag har orginal...
November 14, 2001
On 2002-01-16 00:03, Mathias wrote:
Som med alla brända spel (iaf de jag provat) så måste man ha en nocd-patch eller en speciell patch som gör att man kan köra med den brända skivan.
Alla cloneCD spelen behöver man inga nocd-patchar till.
Dessutom så har jag faktiskt aldrig spelat ett bränt spel som man behöver en nocd patch till, kanske en crack men ingen nocd patch
October 8, 2001
On 2002-01-16 12:53, Härdin wrote:
On 2002-01-14 08:35, ViU wrote:
och en BAN på OpenGL också... vi vill inte stöda piratkopiering!OpenGL...Piratkopiering????
OpenGL = Open Glide, typ DirectX(oifs jävligt stor skillnad)
Hur får du OGL till piratkopiering??? OGL = opensource t.om.!
Det var en som tipsade om gamecopyworld som hette opengl, det vah an han ville banna
1 Guest(s)