September 12, 2004
Nu har jag försökt, försökt och försökt... Jag klarar inte uppdraget! 20 gånger, om inte mera, har jag kört uppdraget. Har tittat igenom 3 stycken FAQ, varav en gav en bild på hur man skulle göra, för att lyckas med uppdraget.
Precis som det stod i FAQn, kör jag en bit till höger om det högra spåret, så att Smoke kan få en bra vinkel. I slutet är det alltid 2 eller 3 stycken gubbar kvar på tåget, hur jag än gör!
Fruktansvärt irriterande, eftersom man inte kommer vidare, utan att göra uppdraget.
Snälla, någon som kan hjälpa mig med detta uppdrag?
July 16, 2004
snacka med dom på http://www.gtasajten.com
Det uppdraget var inte så svårt. Åk exakt brevid där den gubben står som du vill ha dö på. Lägg dig längre ifrån så han får en bra vinkel. Tog ett försök för mig =>
March 27, 2004
Bigsmoke är inget vidare på att sikta men det går faktiskt att få ihjäl dom om man gör som Miiicke säger, men det finns ett alternativ till, när Bigsmoke säger åt dej att ta highroad eller vad det nu är så finns det ett hopp du kan använda för att landa hojen på tåget, då kan du skjuta ihjäl killarna själv
May 21, 2002
nej du ska ligga bakom så att du ser alla 4 gubbar framför dig och inte för nära tåget annars skjuter han bara på tåget. Och när du kommer till spärren efter tunneln så åk bakom tåget tills det andra passerar och sen bara gasa på och ligg så hela tiden så bör du klara det och aldrig framför utan ligg några meter bakom som sagt och tänk på vinkeln.
1 Guest(s)