October 28, 2002
frågor "on behalf" för en polare: 8)
Han startar BF, det går igång, skärmen blir svart en stund, ett sånt där störigt windows-ljud (DÄÄUNNN!!!) kommer, men iget felmeddelande, och så kastas man ut i windows!!
Senaste drivarna till sitt ti46 o så....p4 2,2, 512 ddr...dell dator... hans skärm e en sån flat som max stöder 1280X748 (eller vad det nu ska va...)
kan det vara det??
och eftersom jag vet att nån jävla nörd kommer fråga: N E J! det är inte warez.
December 28, 2001
Newbie2K wrote: frågor "on behalf" för en polare: 8)
Han startar BF, det går igång, skärmen blir svart en stund, ett sånt där störigt windows-ljud (DÄÄUNNN!!!) kommer, men iget felmeddelande, och så kastas man ut i windows!!
Senaste drivarna till sitt ti46 o så....p4 2,2, 512 ddr...dell dator... hans skärm e en sån flat som max stöder 1280X748 (eller vad det nu ska va...)
kan det vara det??och eftersom jag vet att nån j**la nörd kommer fråga: N E J! det är inte warez.
Det låter som att problemet är att han använder program som låser skärm Hz:en, det var i alla fall det jag gjorde när detta hände. Det hela kan lösas genom att ta bort denna låsning eller genom att ladda hem en patch och sedan lägga till raden renderer.allowAllRefreshRates 1 i filen VideoDefault.con i settingsmappen sök efter den.
December 28, 2001
Newbie2K wrote: han har det där fixet från nvidia som låser allt i någorlunda höga upplösningar till 85hz!
Vad ska ma ställa det till och på vilken upplösning??
Om jag inte minns helt fel så använder menyn 800x600 och 60 Hz det var i alla fall det som jag behövde ställa in för att få igång spelet.
Jag laddade hem patch 1.3 och gjorde som i mitt tidigare svar och nu har jag kvar Hz låsningen som vanligt.
1 Guest(s)