February 21, 2003
forgotten hope och desert combat är väl de 2 moddar som regerar bf1942?
suget efter battlefield 2 ökade avsevärt nu 😮
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 5, 2004
Q: Vad menar du? Ska jag köpa Desert Combat, är inte det en uppdatering och går ej att köpa?
A: DesertCombat är en Modifikation till BF1942, alltså inget som du köper.
-------------------------------------------------------
Q: Funkar det att köpa BF Vietnam? Får jag en giltig cd-key till Desert Co.?
A: Nej, DesertCombat är som sagt till BF1942
tiggre wrote: forgotten hope och desert combat är väl de 2 moddar som regerar bf1942?
Spelar ingen av dom moddarna, dom som rockar är dessa:
http://www.silentheroes.se - SilentHeroes
http://www.eodmod.com - Eve Of Destruction
// Meduza
April 14, 2005
Dani wrote: Skulle vilja köra Bf1942 online, köra pansarvagn hellikopter etc.....
Vilken uppdatering körs mest på nätet nu, är det Desert Combat som spelas mest och vilket paket ska man köpa för att få en giltig cd-key?/Dani
Köp bf1942 sen tankar du modden dc gratis. Det "ingår" så att säga.
June 18, 2001
Dani wrote: Skulle vilja köra Bf1942 online, köra pansarvagn hellikopter etc.....
Vilken uppdatering körs mest på nätet nu, är det Desert Combat som spelas mest och vilket paket ska man köpa för att få en giltig cd-key?/Dani
Ta en titt på Söldner.
Jag har inte spelat det sedan det vara beta, men de buggar som fanns har jag hört ska vara borta. (clipping, IR som ser genom väggar etc. etc.)
Fördelen mot BF1942 är att du verkligen kan utnyttja fordonen till max. Det finns inga begränsningar över vart du kan åka. Tänk dig en blandning mellan BF1942 och Microsoft Flight Simulator. De speltekniskt viktiga platserna är dock oftast samlade på ett mindre område.
Det är ofta lika roligt att flyga upp i bergen och ta screenshots över utsikten som det är att skjuta någon. 😀
(funderar på att köpa spelet nu eftersom jag saknar mina helikoptrar)
webbhallen har screenshots:
http://www.webhallen.com/prod......p?id=24921
edit: beställde det nu. 🙂
April 30, 2005
February 17, 2004
abishai wrote: Och då kan du köpa BF1942 av mig :eye: Jag behöver stålar, jag kan kanske slänga med en CoD cd-key som är min brors han spelar aldrig det heller men du får den dealen utan att han vet om det 😉
Ja det skulle kunna gå men hur vet jag att den inte är registrerad. Jag hade stora problem med CS där man måste ha inloggningsuppgifterna. I BF kan man väl bara registrera nyckeln 1 gång?
Dasdjungelmeistro, BF2 e väl Gulfkriget va?
Apmannen skrev:
Köp bf1942 sen tankar du modden dc gratis. Det "ingår" så att säga.
Tack för det!
April 30, 2005
April 5, 2002
BF2 är inte Gulfkriget, det är ett påhittat krig i en nära framtid (mao inte massa plasmavapen å liknande)
Battlefield Vietnam har en "nutids /nära framtids-mod" som heter "Point of existance" som är som DC...
Men som sagt, BF2 kommer om 1 månad, håll i pengarna tills dess.
April 30, 2005
May 10, 2002
M3duz@ wrote: nej, ingen registrering krävs, man skriver in cd-keyn när man installerar, den enda begränsningen är att bara 1 dator kan spela online med en cd-key samtidigt.
bara en key på en server samtidigt, men jag spelar inte eller har haft i tanken att spela så jag sparar inte keyn åt mig själv. Det betyder så pass lite för mig så.
1 Guest(s)