September 3, 2001
Jaa... patchen är här 😀 ska tanka strax och testa 😀
skriv gärna vad ni tycker om den här:)
EDIT:
http://www.fz.se/forum/viewtop.....hp?t=63229
det verkade inte vara den officiella imorse :/
Men nu sägs det att den är det. Plus att man får en liten fin ruta i spelet när man loggar in, som säger att patchen är släppt 😀
Men den finns iaf här för nyfikna:
September 3, 2001
jag la ju speglar i första inlägget 😛
btw 😀 patchen är inte så stora förändringar, förutom att man dör mkt snabbare 😛 Eftersom alla har bättre aim.
Men det gör samtidigt att man dödar flera också, om man är kvick med reflexerna, så det kompenseras ju.
Sen så ser man det där UAV planet flyga över o man kan skjuta den 😀 najs som fan.
Ska fortsätta lira 😀
September 3, 2001
fick också lite problem med crash till desktop men det fixade sig när jag ändrade grafikkinställningar.
Det jag hade gjort var att ha "hög" på en massa...
men när jag ställde om dom till medel så blev det bra.
Enlgit tweakguides är det iofs en försumbar skillnad mellan "medel" och "hög" på dom flesta inställningarna.
October 2, 2003
Har testat nu och blev besviken. Senaste veckorna har jag spelat flera timmar om dan men nu tappade jag lusten helt. Va fan tog dem bort hoppa och skjuta kunde väl gjort som i vietcong 1 så man bara kunde hoppa tre gånger sen så måste man pusta ut lite.
Skitpatch! 👿
May 1, 2005
det var ett ganska bra spel då man spelade med första patchen, de två senaste har verkligen bara varit bajs. Förresten, någon av er här som fortfarande har "Connection to Account Server" problemet? Jag menar att det tar sådan satans tid att logga in i spelet så man tappar spellusten.
September 3, 2001
jag älskar nya patchen 😀 äntligen kan man träffa med sina handeldvapen och alla sorters missiler är lättare att dirigera 😀
Man dör lättare so msagt men det är inga problem ^^ Det blir bättre tempo på spelandet känns det som. Man måste vara mer på hugget och det gör att timmarna bara flyger förbi när man spelar!
2 Guest(s)