December 5, 2001
Kizo wrote: [quote=Sardaukar][quote=Kizo]I stort sett alla med bra ping är Svenska. 😀
Jepp...men verkar inte finnas så många svenska rankade servrar 🙁
Näe. 🙁 Mer i Danmark och England. Men vad tusan, man kommer ju inte in på någon rankad server med vettigt ping!
Kommer inte in på någon i överhuvudtaget typ. Folk sitter väl säkert med spelet igång ner-tabbat när de inte spelar 😛
Även när det står 61/64 kommer man ju inte in 👿
September 16, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Kizo][quote=Sardaukar][quote=Kizo]I stort sett alla med bra ping är Svenska. 😀
Jepp...men verkar inte finnas så många svenska rankade servrar 🙁
Näe. 🙁 Mer i Danmark och England. Men vad tusan, man kommer ju inte in på någon rankad server med vettigt ping!
Kommer inte in på någon i överhuvudtaget typ. Folk sitter väl säkert med spelet igång ner-tabbat när de inte spelar 😛
Även när det står 61/64 kommer man ju inte in 👿
Ja, det var nog 61/64 när du laddade listan, men de fylls fort som ___!
Själv så kopplade jag då inte ifrån min server när jag gick och åt middag idag, när man väl kommit in så vill man inte gärna lämna ifrån sig platsen! :bgrin:
September 16, 2002
Sardaukar wrote: [quote=Kizo][quote=Sardaukar]Men det står ju 61/64 varje gång man klickar "refresh" :arg:
Oh... Men.. Uhm... Då är det för att det är 61/64 varje gång du uppdaterar, men den fylls innan du hinnar försöka ansluta. 🙄
Va f*n det här håller inte :arg:
Näe, det känns väldigt irriterande att det ska vara svårt att få komma in på en server. När man väl har betalat fullpris för ett spel, så vill man kunna spela det till dess fulla rätt!
December 31, 2001
Det där att det står 61/64 är antagligen reserverade platser, även jagh ar köpt BF2 och har problem att komma in på servrar för alla med bra ping är fulla.
Är det mer än jag som upplever lagg på en del lservrar fast pingen är bra ? Alla på de servrarna brukar klaga som fan, verkar som folk överskattar sina servrar och sätter 64 spelare fast den igentligen knappt klarar 32 så alla telerporteras omkring med 30 i ping 😀
Ni har inte något ip tlll bra rankade servers ?
September 16, 2002
Death On Wings wrote: Det där att det står 61/64 är antagligen reserverade platser, även jagh ar köpt BF2 och har problem att komma in på servrar för alla med bra ping är fulla.
Är det mer än jag som upplever lagg på en del lservrar fast pingen är bra ? Alla på de servrarna brukar klaga som fan, verkar som folk överskattar sina servrar och sätter 64 spelare fast den igentligen knappt klarar 32 så alla telerporteras omkring med 30 i ping 😀
Ni har inte något ip tlll bra rankade servers ?
Det är nog så att serverdatorerna helt enkelt inte klarar av det som klaras ska.
Jag tycker de flesta EA official brukar vara bra.
T.ex: EA UK Official #[nummer]
1 Guest(s)