September 16, 2002
Det har inte velat starta för mig på ett par månader nu, trots X antal reinstalls, så jag har blivit less och gett upp.
Jag har även pratat med ett par på Dice, in person, och Hanna på Human Resources sa att hon skulle prata med deras Oompa Loompas om det men inget verkar hända.
Illa, illa...
January 13, 2004
hej, ni kan göra så här, avinstalera bf2, gå till starmenyn-kontrollpanelen-konton, öppna nytt konto, administratör namnge kontot vad som helst men använd EJ åäö, tex-abc är ok. gå till startmenyn logga ut växla användare, logga in på kontot abc, här instalerar du bf2 och här patchar du spelet tex 1,03&1,12. nu är det klart att ladda bf2 ut på nätet och brassa på bara, ett stort problem dom har på ea är bokstäverna åäö så använd inte dessa i det nya kontot mitt efternamn är ström så antagligen därför hadde jag problem, DU MÅSTE ÄVEN SPELA I DET NYA KONTOT!
Lycka till!
August 17, 2005
Det som per ström skrev fungerade faktiskt för mig!!! evigt tacksam!!! har tidigare installerat om 5-6 gånger utan att det har fungerat men nu fungerade det direkt att patcha. vet inte om det beror på att det är ö i administratör eller om det bara var ett "rent" konto som gjorde susen men det kvittar ju.
1 Guest(s)