September 1, 2002
Yo
Har under några dagars tid funderat på varför statsen i BF2 inte har uppdaterats.
Det verkar som om de ska lägga ned stats-grejen. Eventuellt kommer EA att lansera att man får betala för att ha stats.
Värdo!
(helt meningslös tråd jag vet, men jag är upprörd).
Jag har dock inte läst något officiellt om detta utan har hört det från andra olika källor.
March 5, 2002
va!? No way! Dom kan ju inte börja ta betalt för det, jävla nötter 👿
February 18, 2003
Kan vi få någon slags konfirmation på detta eller är det bara rykten? Har ju varit problem förr med battlefield 2 statsen så kan ju vara tillfälligt igen, Hela spelet bygger ju på att ta sig vidare i rang så det vore ju att fälla hela spelserien.
Finns många exemplar kvar i affärerna av battlefield menar jag.
December 7, 2003
Även om EA inte har råg i ryggen och behåller ansvaret för stats-servrarna så tror jag att någon annan tar över ansvaret. Sidor som bf2s.com har nog bra många besökare per dag, och besökare = pengar om man sköter korten rätt. Så jag tror nog att vi även i fortsättningen kommer att ha stats till BF2.
May 6, 2005
Hittade det här på EA forumet om just BF2 stats http://forums.ea.com/mboards/t.....dID=237896 så det är bara att vänta så hoppar det nog snart igång igen 😕 .
Kan inte tänka mig att dom ska ta betalt för BF2 stats, det är nog bara lösa rykten 😀
October 25, 2001
April 27, 2011
hej jag heter sara och jag undrar va som har hänt med alla bf2 server. de var så att när jag spelade så var allt lungt men så gick spelet sönder o jag köpte en ny efter 1 - 3 månader så när jag loggar in nu så kommer en massa server med t.e.x novavets o de så jag undrar va som har hänt. sen har jag en annan fråga vilka sever äre man spelar när man ska bli rankad i http://bf2s.com för nu för tiden kör jag i novavavets server tack ska ni ha hoppas att nån svarar snart :/ hej då.
May 12, 2011
Tjohoo...
Det ser ut som att du har installerat spelet men inte hämtat updateringarna och installerat dom.
Eftersom du bara ser typ 30 servrar så verkar det som du kör utan updatering!? Vilken version har du på spelet? det kan du se genom att: Starta spelet och logga in så står det längst ner i högra hörnet!
E det Battlefield 2 Classic du köpt eller Battlefield Complete edition du köpt?
Vill du kunna se/spela på fler servrar en de 30 ink nova, så måste du köra in updateringen 1.5 MEN d kan du inte spela på nova. hur du skall installera updateringarna beror på vilket Battlefield 2 du köpt.
Jag sorterar efter servrar som bara e rankade!.. inne i Multiplayer menyn så kan du bocka i "Ranked" klicka sen på APPLY filter... så nu visas bara rankade servrar när du söker/letar.. på så sätt så hämnar du bara på rankade servrar... 🙂 men detta gäller garanterat på 1.5 patchen där får du din stats.. jag skall låta det va osagt om du får med din stats till rankningen om man spelar på äldre versions?
Enligt: http://bf2s.com/player/271363475/ så måste du spela ihop 100 points innan din stats visas på bf2s.com kan ju va så att stats/rankningen inte funkar längre på original versionen?
e du typ stammis på Nova elle? om inte så patcha upp osv... för du har du fler/nya maps å servrar å spela på!
* Kan ju va så att på din förra installation av bf2 så innehöll den väl nån senare patch.. därför såg du fler servrar å så
2 Guest(s)