January 18, 2002
Tjena!
En av mina polare skaffade häromveckan ett PS2 och självklart så skaffade han då åxå GT3...som vi har spelat en hel del.... Ett riktigt toppenlir! Nu undrar jag om någån kan ge mig lite tips på nått bilspel till PC som är upplaggt ungefär likadant.. Porsche Unleashed har jag tyvärr redan spelat mig trött på.
Tack på förhand!
May 30, 2001
January 9, 2002
On 2002-01-20 10:23, Shaitan wrote:
On 2002-01-19 19:31, Maelmoor wrote:
Midtown Madness är ett oerhört mångsidigt spel, du kan köra bussar och stanna vid hållplatser, du kan köra Formula 1 lopp (kräver nerladdningar) eller du kan bara röja....Synd bara att det är så Jävligt kass...
Testa 2:an då...
January 9, 2001
May 30, 2001
On 2002-01-20 10:53, NonajmE wrote:
On 2002-01-20 10:23, Shaitan wrote:
On 2002-01-19 19:31, Maelmoor wrote:
Midtown Madness är ett oerhört mångsidigt spel, du kan köra bussar och stanna vid hållplatser, du kan köra Formula 1 lopp (kräver nerladdningar) eller du kan bara röja....Synd bara att det är så Jävligt kass...
Testa 2:an då...
2:an va bättre... men låångt ifrån bra...
Colin McRae 2
Sports Car GT
NFS Porche
gillar jag... synn att det släpps så få riktigt bra bilspel för tillfället... :hrm:
January 9, 2001
Vad tycker jag om GT3.
Inte väldigt mycket för jag har inte spelat det tillräckligt.
Men jag är inte helt nöjd över bil fysiken ändå. Den är ju bara 2D och ganska stel. Och att där inte är någon riktig cockpit view och inga skador drar inte upp betyget heller.
Jag kommer inte spela det för att köra bil, utan blir nog för att skaffa bilar och trimma. Om jag nu kommer spela det alls.
Men som sagt. Har inte spelat det tillräckligt så jag säger inte mer.
Är det svar på din fråga kundvagn?
May 30, 2001
http://www.janmagnussen.com/re.....me_WSC.htm
jag säger bara det.... den bilfantast (eller andra gamers oxå) som INTE väntar/längtar på det här spelet finns inte... så JÄVLIGT BRA kan det bli... lyckas dom med detta så kommer det inte finnas några tillverkare som har ambitioner nog att skapa ett bättre...
Det är så grymt omfattande och snyggt så det är inte sant, kolla på filmen på sidan och njut av detaljrikedomen på bilen...
Jag har läst så mycket (tyvärr har det ju inte funnits så mycke.. men, men...) och ändå så slutar jag aldrig förundas av det här spelet...
May 30, 2001
lite feta screens på "World Sport Cars"
http://gamespot.com/gamespot/f.....22,00.html
det verkar finnas chans för att det kommer släppas i år... *mums*
[ Detta Inlägg ändrades av: Shaitan den 2002-01-20 23:28 ]
1 Guest(s)