November 8, 2002
Ursäkta mig men hur fanken kan ni säga att NFS HP2 är det bästa bilspelet?? TOTALT INGEN = NOLL KÄNSLA! Så som bilarna i NFS HP2 uppför sig uppför sig inte en vanlig bil. Collin Mcrae 2 och NFS HP2 är samma skitspel när det kommer till känsla.
Jag har inte testat GPL men hört att det ska vara väldigt bra.
Jag skule säga att det bästa spelet jag provat är Need for speed 5 Porshe ed. MKT bra känsla i det spelet. yberbart bra spel.
November 9, 2002
Blue_Moon_ wrote: Ursäkta mig men hur fanken kan ni säga att NFS HP2 är det bästa bilspelet?? TOTALT INGEN = NOLL KÄNSLA! Så som bilarna i NFS HP2 uppför sig uppför sig inte en vanlig bil. Collin Mcrae 2 och NFS HP2 är samma skitspel när det kommer till känsla.
Jag skule säga att det bästa spelet jag provat är Need for speed 5 Porshe ed. MKT bra känsla i det spelet. yberbart bra spel.
Tycker känslan i nfs5 e skit faktiskt, tycker NFS2HP e fan så mkt goare, schysstare bilar oxå.... plus att snutarna e bättre i de spelet tycker jag...
November 8, 2002
Xuestor wrote: [quote=Blue_Moon_]Ursäkta mig men hur fanken kan ni säga att NFS HP2 är det bästa bilspelet?? TOTALT INGEN = NOLL KÄNSLA! Så som bilarna i NFS HP2 uppför sig uppför sig inte en vanlig bil. Collin Mcrae 2 och NFS HP2 är samma skitspel när det kommer till känsla.
Tycker känslan i nfs5 e skit faktiskt, tycker NFS2HP e fan så mkt goare, schysstare bilar oxå.... plus att snutarna e bättre i de spelet tycker jag...
hehe det finns inga "snutar" i NFS5.. och känslan i HP2 är urusel rent utsagt. Det känns som om bilen går på räls när man kör, oavsett hur du styr. För att köra NFS 5 Porshe så krävs lite skill. HP2 passar bra till dem yngre dataspelarna som tröttnar såfort det blir lite för svårkört och komplicerat>verkligt.
November 9, 2002
Blue_Moon_ wrote: [quote=Xuestor][quote=Blue_Moon_]Ursäkta mig men hur fanken kan ni säga att NFS HP2 är det bästa bilspelet?? TOTALT INGEN = NOLL KÄNSLA! Så som bilarna i NFS HP2 uppför sig uppför sig inte en vanlig bil. Collin Mcrae 2 och NFS HP2 är samma skitspel när det kommer till känsla.
hehe det finns inga "snutar" i NFS5.. och känslan i HP2 är urusel rent utsagt. Det känns som om bilen går på räls när man kör, oavsett hur du styr. För att köra NFS 5 Porshe så krävs lite skill. HP2 passar bra till dem yngre dataspelarna som tröttnar såfort det blir lite för svårkört och komplicerat>verkligt.
Har för mig att det är snutar när man ska leverera bilarna osv? har jag inte rätt??? Tycker inte det är svårare att spela nfs5... bara att hp e goare..
May 28, 2002
Jag har hittills inte hittat något racingsimulator som jag gillar bättre än Grand Prix Legends. Det har en oerhört hög inlärningströskel, men efter några veckor då man för första gången klarar att köra ett varv på någon av de enklaste banorna utan att krascha så kommer det bara bli roligare med tiden. GPL i multiplayer är otroligt spännande då det gäller att vara 100% koncentrerad hela tiden.
Andra bra simulatorer:
Rally Trophy
NASCAR Racing 2003 Season
F1 2002 + moddar
Grand Prix 4
Live for Speed
netKar
Viper Racing
Andra roliga arkad bilspel
Need for Speed 5
Insane
Rally Masters
Rallisport Challenge
November 4, 2001
BeeX jag gör, fast bara om trean.
Och ja, det finns poliser i NFSPU5, man kan dock inte köra som polis.
Bara för att körkänslan är overklig måste den inte vara dålig. NFSHP2 är lättstyrt men för att klara de svåraste utmaningarna krävs ändå träning och lite skicklighet.
Rallisport challenge är bra, iofs inget bilspel.
NFSHP2 är helt ok, tröttnar rätt snabbt.
Har du någon konsol eller snackar vi pc-spel?
January 6, 2003
Bilspel är tråkiga!!!
Därimot racingsimulatorer *mumma*
GTR2002 är världens bästa bilsimulator/spel, man kör GT-bilar, GTN, osv
Snart kommer man kunna köra på ringen (längtar)
Detta är en mod till F1 2002 så grafiken kanske inte är den bästa men roligt är det + att man kan ändra nästan alla instälningar på bilarna.
http://www.simbin.com/forums/. Det är gratis förutsatt att du har F1 2002.
May 28, 2002
Kolla in Live for Speed.
http://lfs.racesimcentral.com/
April 8, 2003
Snackar vi körkänsla så är GPL, eller Grand Prix Legends, det enda som kommer i närheten. Det finns inget som slår det.
Men nu ville du inte ha ett F1-spel med ful grafik, och då är det lite fel. Dock finns det många klassiska bilar.
Och sen hoppas jag verkligen att du spelar med ratt. För använder du keyboard är det ju helt och hållet skit samma vad för spel du spelar.
September 11, 2002
Twin_Pixel wrote: Snackar vi körkänsla så är GPL, eller Grand Prix Legends, det enda som kommer i närheten. Det finns inget som slår det.
Men nu ville du inte ha ett F1-spel med ful grafik, och då är det lite fel. Dock finns det många klassiska bilar.
Och sen hoppas jag verkligen att du spelar med ratt. För använder du keyboard är det ju helt och hållet skit samma vad för spel du spelar.
hehe givetvis har jag ratt. den e inte så hightec men en ratt är det iaf.
1 Guest(s)