January 17, 2002
Då World Of Warcraft släpps i Europa kommer norden inte att ha en egen server, utan kommer att måsta spela på Tyska/Franska servrar. Alla hatar vi tyska gamers som inte kan bete sig normalt, och framförallt fransmännen som inte kan ett piss engelska.
Skriv därför på listan och satsa på att ge norden en egen WoW server!
EDIT: Jag vet att den här KANSKE borde ligga i "Spel", men det finns så många fler här 😛
SPRID LÄNKEN!
January 17, 2002
Coalan wrote: hm, network busy :s
Men iaf , finns det inte engelska servrar, så att man stöter på normalt folk.
btw, det är så att tyskar aldrig pratar engelska fast de kan ganska bra, fransmän försöker men det går inte att tyda :
WORD
Jo det finns engelska servrar, men bandbredden suger ditåt tyvärr, oavsett bandbredd på båda sidor.
September 12, 2001
CoLiC wrote: Jag vet att den här KANSKE borde ligga i "Spel", men det finns så många fler här :p
Kanske ??
Jösses...det är ju solklart att tråden ska postas i spelforumet.
Vad tänker du med människa . 😉
Medveten felpostning är det vilket fall som helst och då får ni gråta hur mkt som helst över att Blizzard vill bunta ihop er med tyskar och fransmän.
Med tanke på den medvetna felpostningen så vet jag att herr kolik helst bör spela med tyskar och fransmän . 😀
*tråd flyttad*
January 17, 2002
Teamplayet kommer att rocka!!
-"Lets head for Ogrimmar and get some quests!"
-"Et Voús?"
-"Tysk konversation mellan resten av teamet"
-"Où suis-je?"
-"Qui suis-je?"
-"Où habitez-vous?"
*You leave the party*
December 31, 2001
exakt colic, därför letar man efter ett annat mmorpg undetiden, ska och en polare sitter och lirar en 14 dagar trial på anarchy online just nu.
Funderar att börja lira everquest 2 om inte blizzard fixar egna servrar till det där folket.
Tror inte jag spelat ett enda spel som inte börjar såhär.
Servern är skapat och folket börjar ramla in.
En tyska skriver: ger ?
Sen brakar helvetet lös då har man genast runt 5-10 tyskar som sitter och konverserar med varandra och den enda som inte pratar tyska är då en fransman som inte fattar engelska så det man ska göra går åt helvete.
January 17, 2002
Death On Wings wrote: exakt colic, därför letar man efter ett annat mmorpg undetiden, ska och en polare sitter och lirar en 14 dagar trial på anarchy online just nu.
Funderar att börja lira everquest 2 om inte blizzard fixar egna servrar till det där folket.
Tror inte jag spelat ett enda spel som inte börjar såhär.
Servern är skapat och folket börjar ramla in.
En tyska skriver: ger ?
Sen brakar helvetet lös då har man genast runt 5-10 tyskar som sitter och konverserar med varandra och den enda som inte pratar tyska är då en fransman som inte fattar engelska så det man ska göra går åt h*****e.
Jag har redan lirat AO i 2 år, mycket bra spel och ett MYCKET bra community! Men jag är så sugen på WoW 🙁
July 27, 2002
Ja så är det tyvärr. Därför är det bra att kunna tyska.. 😛
Men de brukar inte ens fråga "ger?" ibland, börjat snacka direkt.. Men ja.. om du nu ska lira wow så har du ju party med några vänner, alternativt hittar man ju vettigt folk under spelets gång och kör med dom.. (:
September 1, 2002
ViU wrote: det kommer att finnas ENGELSKA SERVERS så lägg ner ert lipande
dvs, ni måste inte alls spela på tyska eller franska servers, ni kan spela på engelska servers
Jao så är det. För alla andra servrar än de tysk-franska kommer det vara engelska som gäller, som vanligt.
Däremot kan tråden och enkäten ta upp ett krav eller en förfrågan om en helsvensk WoW-server där endast svenska är tillåten, då man kan se det som diskriminering att Tyskland och Frankrike får lokaliserade servrar men inget annat EU-land får det.
April 20, 2002
Om man jämför WoW med tex. EverQuest där alla spelar med alla oavsett vart man kommer från, så förlorar ju WoW en del på att man bara kan spela med dem på samma server...eller?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 31, 2001
Tintin wrote: Om man jämför WoW med tex. EverQuest där alla spelar med alla oavsett vart man kommer från, så förlorar ju WoW en del på att man bara kan spela med dem på samma server...eller?
Det är just detta som stör mig så förbannat med spelet, skulle nästan vart ett självklart köp annars om det inte vore så idiotiskt simpelt att lära sig spelet, hatar att lira spel som det tar 10 min att lära sig det mesta av.
2 Guest(s)