March 2, 2005
Nån osm håller med? Laddade hem det och detta var vad jag tyckte om det:
1. Inte jättesnygg grafik, men visst det var ju inte fult!
2. Ganska svårt och krångligt att förstå!
3. Det stod "grafiken från hit och dit och friheten grån gta" jo visst det är frihet i spelet men vem fan joggar runt i en lam stad från 1a persons vy?
4. Helt OTROLIGT KRÄVANDE!!! Asså det laggade inte hos mig fast det flöt ju inte heller direkt! Asså BF2 och HL2 och sånna spel kör ja på högsta utan lagg! Hur kan detta då lagga som inte ens är lika snygt?
Hade spelet i en dag, sen avinstallerade ja bort skiten. En kompis till mig gjorde precis samma sak om inte snabbare än en dag Jag kan tänka mig att det är fler som håller med, kanske inte... Men detta spelet var ju en fet besvikelse FOREVAH!!!
December 5, 2001
Håller med. Förutom alla buggar så tycker jag inte grafiken håller måttet för dagens FPS. Kolla bara texturerna på fordonen. Katastrofalt fula!
Karaktärerna pratar ju så fult. Käftarna följer ju inte med när de pratar. De gjorde de ju t.o.m. i HL.
Vapnena är tråkiga. Ingen action alls.
Fordonen går ju inte styra ordentligt.
December 5, 2001
rippz wrote: I min åsikt behöver inte spel vara så snygga. Sitter hellre o lirar UT GOTY än UT 2004 etc. Spelkänslan är allt 😉
Tycker det är stor skillnad på UT och BP. I UT är det endast ren action hela tiden. BP är mer ett äventyrsspel där man lägger märke till grafiken mer. Grafiken må inte vara allt, men när det kräver det allra senaste inom hårdvara med den grafiken så kan man ju börja undra om det verkligen är så bra optimerat.
F.ö. så tycker jag spelkänsla är just vad spelet saknar. Annars är ju själva spelidén som sagt bra.
May 1, 2005
Hmm, jag hade samma problem, får väl bege mig till affären o köpa spelet, kanske blir bättre då, ska förresten tillläga att det var med min förra burk ja testade Boiling Point, så nu kanske de borde gå bättre, eller?
EDIT: Filmen i början, då han sitter i planet. Liknar inte det lite väl mycket SoF2 grafiken? Tycker huvudpersonen påminner väldigt mycket om John Mullins också, huvudpersonen i SoF2.
1 Guest(s)