January 31, 2002
Jag tycker att spelen borde gå mjukare på min dator. Unreal Tournament kan sega en bit om jag kör 1024 med high detail och det händer lite grejer. Har man dessutom dynamik lightnig på så går det segt typ hela tiden.
Wolfenstein är skit skumt. 1024 med high det inte så mjukt som jag väntat mig. Det verkar dessutom som om han måste ladda grejer hela tiden, om man skjuter så verkar det som om han måste ladda in de grejerna eftersom spelet hackar till som fan då.
UT är ju skitgammalt..borde ju funka skitbra..=/
amd xp 1600+
hercules gf3 Ti200
256ddr
MSI K7T-266 PRO2
SB Live 5.1
January 31, 2002
January 31, 2002
January 31, 2002
January 31, 2002
January 31, 2002
January 31, 2002
September 27, 2001
January 31, 2002
January 2, 2002
jepp. unreal SKA flyta med din dator. likaså rtcw även i 1024 med fullt - kommer inte ihåg fps:en i rtcw, men det flöt mkt bra med allt på i 1024 på min burk.
i ditt ställe skulle jag skita i alla försök med ominst. drivisar o s v i nuvarande situation, och istället göra rent OS-partitionen och lägga in allt på nytt.
löjligt att fråga, men du kör väl inte en massa 'bakgrundsdynga' typ antivirus och shit?? föresten, nån som vet hur man blir av med ms alla j**la updateringsförsök som titt som tätt får för sig att starta??
January 31, 2002
January 2, 2002
agp fastwrite - hmm...det sägs ju att det inte används...ännu...dessutom sägs det vara instabilt (?!). själv har jag det på. märker inget av instabilitet. har faktiskt inte orkat att slå av och kolla om det är nån skillnad. möjligen märkbart i nåt benchmark prog...
har du slått av det eller?
vad gäller via4in1 så räcker det ju med nån av de senare. prova 4.35 (ingen väsentlig skillnad t o m .37). har faktiskt haft en aaaningens lite 'gungigare' system ibland med nån av de senare...lustigt nog (kan dock ha berott på andra omst.). har provat runt lite ett tag med viadrivisarna...
2 Guest(s)