February 19, 2002
Om du har ratt så kan jag rekomendera STCC. Det är en sjudundrans go spelkänsla id et spelet. Om du däremot vill åka på ställ och burna runt på grusvägar så kan jag rekomendera Rally Masters. Gå in och checka lite filmer på http://www.gamesdomain.com ...
February 5, 2002
Bästa rallyspelet är Rally Trophy, utan tvekan. Formel-lir är lite svårare...GP3 är fortfarande bra (dock kass grafik) men har man en burk mé lite krut i är nog F1 2001 det bästa. Annars är nog det bästa overall-racingliret just nu Nascar 2002 Season, jag har aldrig upplevt en liknande fysikmotor i ett spel tidigare.
January 9, 2001
Hmm, känns som jag inte gör något annat än snackar om bilspel här...
Menmen, bästa bilspelen är:
GPL - Grand Prix Legends.
Jag har sagt det förr, och säger det igen. Detta ÄR ETT SJUHELVETES BRA BILSPEL!
Man märker att det är något speciellt redan de första 15 sekunderna man spelar. Fysiken och känslan är absolut toppklass. Det är dock inget för nybörjare.
Sen givetvis Nascar 2002, vilket egentligen är en vidareutveckling av GPL, utvecklat av samma killar, och bygger på samma fysikmotor .
Sen håller jag också på Rally Trophy.
Bästa rallyspelet just nu, även om det kunde varit bra mycket bättre.
Tänk bara på att dessa spel enbart bör spelas med ratt. Det är inte direkt Colin2 ju...
February 5, 2002
On 2002-02-26 19:10, fozz wrote:
GPL - Grand Prix Legends.
Jag har sagt det förr, och säger det igen. Detta ÄR ETT SJUHELVETES BRA BILSPEL!
Man märker att det är något speciellt redan de första 15 sekunderna man spelar. Fysiken och känslan är absolut toppklass. Det är dock inget för nybörjare.
Hur kunde jag glömma GPL!?! Håller med fullständigt, GPL kommer alltid att finnas där. Men om man är kinkig med grafiken så kanske man blir lite besviken, spelet har ju 2-3 år på nacken, å andra sidan kostar det ju inte mer än dryga 100-lappen idag och det är det mer än värt.
January 9, 2001
spelet har ju 2-3 år på nacken, å andra sidan kostar det ju inte mer än dryga 100-lappen idag och det är det mer än värt.
Hehe, det har 4 år på nacken.
Och jag köpte mitt för 150 spänn i budget utgåva. Det var mitt näst bästa spelköp nånsin, efter Falcon4.
Men det går att få ganska snyggt, nya bilar, banor, texturer, ljud, allt finns att ladda hem. Och med directX patch o sånt så går det smidigt i feta upplösningar också.
Helt klart det bästa bilspelet.
Funderar på att köpa Nascar 2002 också. Men jag kommer aldrig lägga av med GPL, inte förran det kommer en likvärdig uppföljare.
February 5, 2002
On 2002-02-27 12:40, Illern wrote:
4x4 evolution 2! Är som monster truck madness fast bättre grafik.
Tänk att klättra i berg med bil kunde vara så skoj.
Låter intressant! Alltid kul att låta FF-ratten jobba lite ) Dock tyckte jag att MonsterTruck Madness2 sug duktigt...så rekommenderar du 4x4?
January 8, 2001
4x4 evo 2 är helt ok.... lite trist i careermode bara att motståndarna alltid är precis lika duktiga som en själv.
monterar man i trimmet så hänger de med monterar man ur det hänger de med på precis samma sätt...
annars kan jag slå ett slag för ERacer, det är tokskojigt i multiplayer 😀
September 8, 2001
On 2002-02-27 13:00, FlatOut wrote:
Låter intressant! Alltid kul att låta FF-ratten jobba lite ) Dock tyckte jag att MonsterTruck Madness2 sug duktigt...så rekommenderar du 4x4?
MTM2 sög faktiskt men inte 1:an.
Ja, jag rekommenderar 4x4 evo 2, om man tycker om att klättra i bergmed bilar... 😀
Kanske lite overkligt men men...
January 30, 2001
1 Guest(s)