May 24, 2003
May 24, 2003
March 6, 2003
Enter Matrix wrote: MCRAE COLIN 4 ute eller?
ja finns nu idag .
April 4, 2002
NH|Falcon wrote: Driver
Ettan var kul med grym körkĂ€nsla đ . Blev riktigt sugen pĂ„ det spelet nu.
Driv3r (Driver 3) nÀr det kommer kan nog bli coolt. LÀngtar...
Tog mig en titt pÄ http://www.richardburnsrally.com som nÄgon skrev om innan. JÀklar vilken snygg grafik. Hoppas det lika bra körkönsla = simulator och inget jÀkla arcad skit.
March 15, 2004
Det behövs folk till PTA modden till N2003 sÄ jag tjatar lite
Ok F1 Challenge 99-02 och Grand prix 4 Àr kul men de gÄr inte spela online.
Nascar Racing 2003 is the way to go. Multiplayerkoden har utvecklats under tio Är och Àr fn överlÀgsen, stöder 43 bilar online. Det finns ett rejÀlt hÀngivet amerikanskt redneck-community, det Àr bara att köra. Spelet kostar vÀl 150 spÀnn idag (webhallen) och snart Ànnu mindre (warez no cd och sÄnt funkar inte pÄ Sierras servrar men det Àr det vÀrt) Det Àr de fantasilösa shooterspelen man inte ska behöva betala för
Jag Àr mer inne pÄ formelbilar men kan bara sÀga att jag Àr fast ÀndÄ. Multiplayerkoden Àr imponerande, spottern kan sÀga grejer som att bilar krashar i en viss kurva och vilken sida av banan de stÄr stilla pÄ. Du kan tom köra med modem, helt amazing assÄ.
Gillar man inte Nascar eller ovalbanor gÄr det att lösa. Hos project Wildfire finns Transam modden dÀr man kan köra jaguar viper mm. Det finns ocksÄ En Craftsman Truck mod oemotstÄndligt redneck alltsÄ.
http://www.onlineracin.com/pwf/
Det finns ocksÄ en satans massa banor att ladda ner dÀribland mÄnga road courses. Alla Àr inte bra men en del Àr av samma kvalitet som originalbanorna.
T.ex.: Trois rivieres, Mosport, Magny Cours, Sebring, Daytona road course, Portland, Riverside. Dessutom Àr mkt pÄ G, Spa och Suzuka skall komma inom kort frÄn Team Redline. Redline Àr dessutom pÄ G med nÄn GT mod med prototyper och GT bilar. Personligen bryr jag mig inte sÄ mkt om vad det Àr för bilar utan mer om kvaliten pÄ racingen. Ska du ge dig in i detta bör du trÀna ett par dar offline innan, för det tar det att lÀra sig köra de hÀr bilarna, man kan bli banned och ejected online om man orsakar en massa krascher sÄ ta en bana i taget bara sÄ gÄr det bra. Mitt tips Àr kör med jasper/expert setups direkt och stÀng av de flesta av driving aidsen med en gÄng, det gÄr fortare att komma in i det dÄ. En ratt Àr ett mÄste.
Setups Àr viktigt pÄ nÀtet annars kommer man inte kunna konkurrera. Jag Àr lat och orkar inte lÀra mig hur man stÀller in stock cars, min erfarenhet Àr att Volker Hackmanns sets Àr tillrÀckligt snabba för kortare lopp och riktigt bra för lÀngre lopp. Transam Àr lÀttare eftersom det Àr symmetriska sets men dÀr rekommenderar jag gemerellt Achim Trenz sets
Transam modden har inte lika starkt community som de vanliga bilarna sÄ dÀr bör man övervÀga att hitta en liga om man vill köra med mÄnga bilar. Det Àr dÀrför jag skriver detta för övrigt .
http://www.ncracer.com Àr vÀl den bÀsta sajten jag vet som har lÀnkar till allt man behöver samlat: banor, setups, ligor, bilar/skins.
Om man bara vill köra pÄ folk och ha roligt med sina fulla kompisar finns det en sever som heter Highgrip Wreckers1 som jag kan rekommendera varmt.
Ok det var vÀl det mesta, nu har jag gjort dagens goda insats, hoppas nÄn nappar iaf
October 3, 2001
bland colin bilspelen sÄ Àr det bara cmr2 och Àven ettan som har kÀnsla !
cmr4 Ă€r pĂ„ vĂ€g Ă„t rĂ€tt hĂ„ll men nĂ„r inte Ă€nda fram đ synd .
Svenska rallyt i cmr4 var rena skÀmtet jÀmfört med 2:an , svÄrt att överhuvudtaget fÄ nÄgot stÀll pÄ bilen för att kunna komma rÀtt i kurvtagningar ...
Bara att hoppas pÄ Richard Burns rally som slÀpps i sommar ..
April 4, 2002
Nightgaunt wrote: bland colin bilspelen sÄ Àr det bara cmr2 och Àven ettan som har kÀnsla !
cmr4 Ă€r pĂ„ vĂ€g Ă„t rĂ€tt hĂ„ll men nĂ„r inte Ă€nda fram đ synd .
Svenska rallyt i cmr4 var rena skÀmtet jÀmfört med 2:an , svÄrt att överhuvudtaget fÄ nÄgot stÀll pÄ bilen för att kunna komma rÀtt i kurvtagningar ...
Bara att hoppas pÄ Richard Burns rally som slÀpps i sommar ..
Oki dÄ ska jag kanske sÀnka förvÀntningarna pÄ cmr4 lite med tanke pÄ att jag bara har kört cmr2 innan.
Kan dom inte lĂ€ra sig att göra "simulatorer" till pc (det Ă€r ju det vi vill ha! đ ). Vill man köra lĂ„ssasbil sĂ„ finns ju spelkonsollerna đ
1 Guest(s)