September 12, 2001
Nightgaunt wrote: bland colin bilspelen så är det bara cmr2 och även ettan som har känsla !
cmr4 är på väg åt rätt håll men når inte ända fram 🙁 synd .
Svenska rallyt i cmr4 var rena skämtet jämfört med 2:an , svårt att överhuvudtaget få något ställ på bilen för att kunna komma rätt i kurvtagningar ...
Bara att hoppas på Richard Burns rally som släpps i sommar ..
Tyvärr...
Vi kommer aldrig mer att få lika bra känsla i Colin spelen.
Konsol har förstört det totalt.
March 15, 2004
Det är bara att följa länken ovan sen får du klicka på t.ex. transam till vänster.
Njae nån demo till transam-modden går inte. man måste ju ha fullversionen av N2003 för att kunna installera Transam-modden. De hade nån MP film på Wildfire innan modden släpptes som finns där också.
Demon till N2003 finns t.ex. här, har ingen aning om vad den har för bana dock, eller hur många AI-bilar eller varv man kör. Har ingen aning om det är en bra demo liksom
December 17, 2001
Insane offroad,
jag lovar det finns inget roligare än att förstöra bilarna hoppa ner med bilar från stup,
jag och ett par kompisar hade ett litet hemma lan nu på lovet överdriver inte om jag säger att jag skratta så jag grät..
ta bilen bear och banan som är nästan helt platt, heter nått med motorcross eller dyl.. ställ bilen mellan 2 skyltar ni ser dom om ni tar rätt bana, ramma bilen med en lastbil den blir så "sne" så det finns inte skrattar HÖGT bara jag tänker på det..
jag vet jag är en speciell människa
November 4, 2003
Project Wildfire - Trans AM (Nascar Racing 2003 Season Mod)
riktigt kul , ganska snyggt , kul , snyggt , hmm..
asså blir irriterad på mig själv 😛 de enda jag gör är att förstöra för mina motståndare satt dom krashar eller så jag själv krashar, det är de enda som e kul typ 😛 samma med Nascar 2003 =)
KRASHA..KRASHA..KRASHA...WEEEE!
March 15, 2004
ViperBoyy wrote: Project Wildfire - Trans AM (Nascar Racing 2003 Season Mod)
asså blir irriterad på mig själv 😛 de enda jag gör är att förstöra för mina motståndare satt dom krashar eller så jag själv krashar, det är de enda som e kul typ 😛 samma med Nascar 2003 =)
Är du olliedamajikbum eller ?
November 4, 2003
Continental Op wrote: [quote=ViperBoyy]Project Wildfire - Trans AM (Nascar Racing 2003 Season Mod)
Är du olliedamajikbum eller ?
hmm...låt mig tänka...tror inte de kanske vet inte weeeii!!! :bgrin:
2 Guest(s)