November 4, 2001
On 2001-12-27 23:29, Redcheat wrote:
colin mcare 2 kanske. Need for speed serien, llr Master RallyE
Varken NFSIII, NFSIV eller NFSV fungerar för mig? Fyran och femman har jag förstås laddat hem. Men i setupen för 3:an står det att det inte kan installeras och sen avslutas installationen.
January 9, 2001
January 9, 2001
Föresten, som svar på din fråga: Rally Trophy
Classic rally spel. Sprätta rundor med en Amazon eller träna scandinavian flicks med en Saab V4.
Funkar kanon under W2k, och spöar skiten ur alla andra bilspel just nu på PC.
Se bara till att köra det med nåt annat än tangentbord.
Och till skillnad från Colin, så är detta ett RALLY spel.
November 4, 2001
On 2001-12-28 00:17, fozz wrote:
Föresten, som svar på din fråga: Rally Trophy
Classic rally spel. Sprätta rundor med en Amazon eller träna scandinavian flicks med en Saab V4.
Funkar kanon under W2k, och spöar skiten ur alla andra bilspel just nu på PC.
Se bara till att köra det med nåt annat än tangentbord.
Och till skillnad från Colin, så är detta ett RALLY spel.
Ok ska ladda hem ett demo först!
Det fungerar rätt bra med min logitech action pad som har analog styrspak!
Funderar på en ratt. Nån som testat momo:s?
January 9, 2001
Gör så!
Och snälla, ge inte upp spelet för fort.
Det ÄR som sagt inte Colin. Du måste använda riktiga rally tekniker för att klara av det.
Demot har en hundkoja, framhjuls drift.
Så tänk på att den understyr som fan. Träna på att släppa gasen, och/eller gasa och bromsa samtidigt för att få mindre grepp på bakhjulen och få den till att överstyra lite mer. Vinner du mycket på.
Lycka till.
November 4, 2001
On 2001-12-28 00:35, fozz wrote:
Gör så!
Och snälla, ge inte upp spelet för fort.
Det ÄR som sagt inte Colin. Du måste använda riktiga rally tekniker för att klara av det.
Demot har en hundkoja, framhjuls drift.
Så tänk på att den understyr som fan. Träna på att släppa gasen, och/eller gasa och bromsa samtidigt för att få mindre grepp på bakhjulen och få den till att överstyra lite mer. Vinner du mycket på.
Lycka till.
Ok shysst, har laddat 83% går 83,1kbs. Har BBB (1o megabit)
January 9, 2001
November 4, 2001
On 2001-12-28 00:53, fozz wrote:
Damn you...
En annan har EKTV kabelmodem skit. får max 30kb/sek och jag betalar säkert minst lika mycket som du gör...:sad:
Fungerade inte från fileplanet.com så jag laddade hem från jowood:s egna hemsida 500kb/s LOL. Betalar 200:- då får jag ringa gratis också ifall jag slår lokalnr!
January 9, 2001
Så sant så sant.
Tar ett bra tag tills man lyckats behärska bilarna. Men sen efter några timmar hårdtränande med en enda bil så börjar man lära känna den. DÅ blir det kul.
Inte bara svänga åt det håll man vill, utan man får verkligen kämpa och visa bilen vem det är som bestämmer.
April 18, 2001
Rally Trophy är absolut det bästa rallyspelet hittils när det gäller körkänsla. Ett måste i samlingen...
Colin Mcrae 2 (världens mest överskattade rallyspel) känns väldigt arcadeaktigt jämfört mot Trophy.
Kör Rally Trophy ett tag och försök sedan gå tillbaka till Colin 2 så förstår ni vad jag menar.
//Larsson
January 9, 2001
November 4, 2001
On 2001-12-28 13:59, fozz wrote:
YES! Äntligen en som har skådat ljuset.
Colin2 ÄR verkligen extremt överskattat.
Men det har blivit standard nu...frågar nån efter ett bra bilspel så säger alla Colin2 utan tänka.Rally Championship 5 (det gamla) och Rally Trophy klår Colin Mcrae2 lätt.
Tycker collin 2 suger hårt!
January 9, 2001
Nopes...RallyTrophy är mer avancerat, men dock inte svårare än Colin2 egentligen. Testa Colin igen så ska du se vilken korkad fysik det har. Det svåra där är att lära sig hur korkat bilen beter sig.
Och testa att klara hela Rally Trophy challenge på något annat än lättaste nivån. Du kommer inte klara det med "gasa o svänga" taktiken.
Man kan inte direkt dömma spelet efter att bara ha spelat demot med den lättaste banan och den lättaste bilen och lättaste svårighetsgraden.
Du kan få se imorgon....
November 4, 2001
On 2001-12-30 22:37, fozz wrote:
Nopes...RallyTrophy är mer avancerat, men dock inte svårare än Colin2 egentligen. Testa Colin igen så ska du se vilken korkad fysik det har. Det svåra där är att lära sig hur korkat bilen beter sig.
Och testa att klara hela Rally Trophy challenge på något annat än lättaste nivån. Du kommer inte klara det med "gasa o svänga" taktiken.Man kan inte direkt dömma spelet efter att bara ha spelat demot med den lättaste banan och den lättaste bilen och lättaste svårighetsgraden.
Du kan få se imorgon....
Jag tycker att dom borde komma med en exp. för att det ärskitbra men jag är inte riktigt näjd med bilarna. Skulle vara kul med nya bilar.
January 9, 2001
August 19, 2001
On 2001-12-27 23:58, PHaT chrippaz wrote:
On 2001-12-27 23:29, Redcheat wrote:
colin mcare 2 kanske. Need for speed serien, llr Master RallyEVarken NFSIII, NFSIV eller NFSV fungerar för mig? Fyran och femman har jag förstås laddat hem. Men i setupen för 3:an står det att det inte kan installeras och sen avslutas installationen.
Det är ju bara för att du har laddat hem dom...
1 Guest(s)