December 20, 2006
Tjena.
Har varit utan dator i 3-4 år nu för att komma över en för någon vecka sedan. Nu vill jag ha några sjyssta spel men det står still i skallen när jag ska leta efter bra spel. Just nu lirar jag Brother in arms spelen och silent hunter.
Antar väl att halflife 2 borde vara ett garanterat köp speciellt eftersom jag brukade lira counterstrike för 4-5 år sen eller så.
Så..kom med förslag..jag gillar allt från äventyr/rollspel till avancerade simulatorer (jag bara älskade jane´s apache longbow).
November 1, 2006
En sak som du ska veta dock är att du ska passa dig för det hemskaste av alla spel. De som spelar det tisslar tyst om det och ibland kan man råka komma för nära och höra viskningar om "molten core" och om "shamans". Spelet binder alla som vågar sig nära sen är de som satta i trans och förlorade för alltid. De fruktansvärda föremålet går under WoW för de vanliga dödliga, men endast de modigaste av de modiga vågar nämna dess riktiga namn: "World of Warcraft", vilket kan få vilken ikke-wowwlare som helst att rysa.
1 Guest(s)