October 28, 2002
får inte ny data en på nåra veckor: vad lirar man så länge på följande:
Acer TravelMate 508 DX (bärbart fanskap.)
500mhz celeron
64mb sdram
2mb graff (helt värdelöst)
max 800X600 upplösning.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
July 17, 2002
Newbie2K wrote: får inte ny data en på nåra veckor: vad lirar man så länge på följande:
500mhz celeron
64mb sdram
max 800X600 upplösning.? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Fallout 1 och 2... Bästa spelen i historien.
August 5, 2001
The Whistler wrote: [quote=Newbie2K]får inte ny data en på nåra veckor: vad lirar man så länge på följande:
500mhz celeron
64mb sdram
max 800X600 upplösning.? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Kunde inte ha sagt de bättre själv! Tactics var rätt ruttet tyckte ja... Det var ju snack om att interplay skulle släppa Fallout 3 också!?... Nån som vet hur det gick?
July 17, 2002
Psy-cHo wrote: [quote=The Whistler][quote=Newbie2K]får inte ny data en på nåra veckor: vad lirar man så länge på följande:
500mhz celeron
64mb sdram
Kunde inte ha sagt de bättre själv! Tactics var rätt ruttet tyckte ja... Det var ju snack om att interplay skulle släppa Fallout 3 också!?... Nån som vet hur det gick?
Tror de lade ner planeringen på trean... Skulle visst bli för dyrt. Men jag vet inget säkert, bara sånt jag har hört på Interplays forum.
July 17, 2002
Newbie2K wrote: lirat 1:an tror jag, men tyckte det sög eftersom man inte bara kutade o så som i tex diablo1 o 2....hur e d med fallout två??? har dom kommit ifrån det oändligt sega "turn" systemet???
Tvåan är egentligen mer som en gigantisk expansion än en uppföljare, då det är väldigt lite som är nytt jämfört med ettan...
Att jämföra Fallout 1&2 med Diablo-spelen är som att jämföra en hund och en katt. Båda är djur, men de funkar helt olika.
Fallout är ett sant rollspel (finns visserligen mer extrema rollspel, som Daggerfall och Morrowind t ex, men ändå...) där man skapar en karaktär och verkligen lägger ner tid på historien. Det går ut på att prata med folk.
Det tur-baserade stridssystemet är det bästa någonsin för den typen av spel, ur min synpunkt sett...
Det är det turbaserade som gör att det inte är bara ett vanligt "hack n' slash"-spel som Diablo-spelen...
May 14, 2002
ThaMole wrote: Hmm... Super across o Liero...=)
Across e ju 1an man vill ju ha 2an
Elastomania heter det
http://www.elastomania.com/
finns demo att tanka
1 Guest(s)