June 21, 2004
Jag hoppas jag inte traskar in på något förbjudet område nu men när jag spelar black hawk så måste jag ju ha orginal skivan i, det är just detta jag vill slippa.
Har lagt en del pengar på att få datan tyst o vill ju inte då ha spelaren igång då den ju för lite ljud.
Det jag undrar är vad skall man ta sig till i nero (det jag använder) för att kopiera orginalskivan till hårddisk så att jag senare kan mounta den i daemon eller nero´s egna virtuella cd/dvd.
Är det på något sätt fel att diskutera detta så räcker det om ni lägger ett inlägg om det! Men märk väl att det är orginalskivan jag snackar om och att jag registrerat mig på novalogic med koden så jag hoppas det är ok.
Tack på förhand
October 22, 2002
nopp det är helt okej på denna front att snacka om saken...
det lättaste du kan göra är att cracka spelet så du slipper få frågan om skiva hela tiden...
annars kan du väl kopiera allt på skivan och skapa en bin fil på nero..
sedan öppnar du denna bin filen via deamon virtual cd och då borde allt fungera perfekt.....
June 21, 2004
Ok, kan förstå att det kan finnas regler mot att cracka det men måste jag göra det för att köra en image av det?
Vill ju bara slippa den j-dra skivan, vad händer annars om jag repar den får jag en ny? tror inte det, måste väl ändå falla under kopia för personligt bruk o jag har ju ändå kvar skivan i fall det skulle bli bekymmer... 🙄
December 31, 2001
millh wrote: Ok, kan förstå att det kan finnas regler mot att cracka det men måste jag göra det för att köra en image av det?
Vill ju bara slippa den j-dra skivan, vad händer annars om jag repar den får jag en ny? tror inte det, måste väl ändå falla under kopia för personligt bruk o jag har ju ändå kvar skivan i fall det skulle bli bekymmer... 🙄
I fall du skulle få en repa på den så kan du skicka in cd-skivan och någon dollar till ansvarig utgivare och få en ny.
1 Guest(s)