December 25, 2001
Var lite tveksam till att skriva denna tråden pga all "häxjakt" efter folk som pratar om warez hit & dit... men jag ger det ett försök i alla fall och får hoppas att ni inte tycker detta faller under kategorin "illegalt".
Vad jag är ute efter är någon som kan tänka sig att byta gamla Amiga-spel... har precis skaffat mig en gammal 500 igen, men har upptäckt att många av mina gamla favoriter antingen har slutat fungera eller försvunnit under årens lopp... så jag undrar om det finns nån annan Amiga-lirare därute som skulle vilja byta & diskutera olika spel till denna underbara gamla burk.
Självklart är jag ute efter originalspel till Amigan eftersom copyrighten fortfarande gäller för många spel, men eftersom vissa spel är så otroligt svåra att få tag i (och pga att copyrighten släppts fri av många tillverkare) ska jag inte hymla & säga att jag MÅSTE ha original, men i den mån det går är det givetvis att föredra.
Om nån är intresserad av att byta gamla spel, eller känner till nån site eller nåt forum där man kan byta amiga-spel så maila mig på [email]thomas.clifford@telia.com[/email]
OBS!
Om detta anses vara warez-prat får moderatorerna mer än gärna ta bort denna post, eller editera den på lämpligt vis... Jag hoppas att så inte blir fallet då jag själv anser att ingen på något vis kommer ta skada av detta och jag har svårt att se likheten med "riktiga" warez.
December 25, 2001
Åker inte så mycket på LAN tyvärr... Men jag tänkte att det är ju ingen större kostnad att skicka disketter till varann med vanlig post... Så man kan ju byta disk för disk så att säga... är du mer intresserad så hör av dig, jag ska komponera en lista över spel som jag kan byta bort.
1 Guest(s)