July 1, 2003
Använd Google !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter två sekunder hittade jag bland annat dessa sidor:
forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/37430
http://www.copying-xbox-games......-drive.php
September 14, 2001
.doedels wrote: Undrar om det finns någon som vet hur man byter HDD i en xbox ?
Det e inte själva bytet för det e ju lätt, men jag vill veta vad man gör när man satt in den ?
Är det hårddisken som du skulle skicka till Joni^ som ska in i X-boxen eller... Hans vattenkylning var fin när den kom tillbaks efter vad jag hört.
Ta och gör upp affärerna med honom ordentligt både för din och hans skull. Jag har inte någon anledning att lägga mej i eg, men gick det till som han beskriver i Topicen "Blåst" så borde du Permbannas från detta forum. Om inte, ja då tycker jag du ska gå in i den tråden och kommentera och tala om vad som hände. Du är uthängd därinne och du har nog inget fint rykte som läget är nu.
/Nicke
December 10, 2002
Mm, jag hörde också detta... om jag hade fått bestämma så hade du fått ersätta detta nu, det är nog lika bra att du gör det.. för fy fan vad jag hatar personer som förstör för andra.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
1 Guest(s)