July 18, 2002
Hej, jag vill kunna byta vapen direkt utan att få upp den lilla menyn längst upp där man måste klicka innan man får fram vapnet.
Jag får fram denna meny även om jag använder scrollen för att växla vapen.
Förut så kunde jag direkt få upp tex. pistolen utan att klicka eller nåt.
Någon som kan hjälpa mig lösa detta irriterande "problem"?
April 25, 2003
Bullar wrote: Hej, jag vill kunna byta vapen direkt utan att få upp den lilla menyn längst upp där man måste klicka innan man får fram vapnet.
Jag får fram denna meny även om jag använder scrollen för att växla vapen.
Förut så kunde jag direkt få upp tex. pistolen utan att klicka eller nåt.Någon som kan hjälpa mig lösa detta irriterande "problem"?
Testa hud_fastswitch 1
Det borde lösa ditt "problem".
September 8, 2003
July 18, 2002
October 28, 2002
Stal.
Nordic-gruppen har en hel sida dedikerad till counter-strike, är det inte rimligt att fråga där? eller i deras IRC kanal ?
Ok om det gäller lite mer avancerade saker som dom dumma små ungarna inte kan svara på, ok då kan det väl vara ok, men en grej som denna... WIGGA PLEASE!
October 22, 2001
Hauk okej kan jag tycka om man säger det på ett bra sätt men detta svar? MEHHH Cs- frågor till counter-strike.nu please
Sen är det ju som jag säger att Intel har ett eget forum, AMD, Kylning, Överklockning.... osv så varför inte hänvisa alla frågor till dessa forum? Kan man inte fråga om CS på NH spel forum så anser jag att man skicka vidare alla frågor om specifika spel, hårdvara eller liknande eftersom det som sagt finns speciella forum för allt.
NH Forum är bäst för här finns allt på ett och samma ställe och man kan fråga om allt, iaf trodde jag det 😛 Så sluta med att att hacka på CS eftersom det är det enda som hackas på regelbundet. Ingen som hackar på UT, Warcraft frågor tex och de har Nordic-gruppen också speciella sidor för.
Fritt forum där man kan ställa frågor om allt och alla vill jag ha =)
2 Guest(s)