September 17, 2001
Varenda ggn. jag jag loggar in på en server och preics ska spela står det "Disconnected" i konsollen och spelet loggar ut... Detta händer bara första ggn. och är mest irriterande. Man måste alltså "joina" en server, bli "disconnectad" för att sedan göra ett andra försök... Först då fungerar det! Hjälp...
September 17, 2001
On 2001-12-22 11:37, gorka wrote:
On 2001-12-22 01:15, Roughack wrote:
det brukar "oftast" bero på för lite ram minne...Fy fan vad skit snack, 128 ska räcka utmärkt.
Hur lång tid brukar det ta att ladda upp banan ?
Hmmm... Brukar la ta ungefär 1 minut första ggn., men då blir det alltid fel. Annars om allt e som d ska va så tar det ca: 30 sek skulle jag chansa på. Kan kolla lite mer nogrannt senare...
September 17, 2001
On 2001-12-22 11:50, z3R0/ wrote:
vilket os kör du me?? har du win2k/XP så BÖR du har mer änn 256 i ram, men i win98 så vet jag att 128 ska räcka, har haft polare med samma problem, så köper man mera ram så funkar det
Ne... jag kör me Win98! Kanske ska testa att installera om skiten bara?!
September 17, 2001
On 2001-12-22 12:17, Härdin wrote:
asså jag har en 500 med 98, som har 64 i ram...Det funkar utmärkt för mig...Det kan bero på vilka drivisar du har till ditt ljudkort, och även till grafikkortet, men de flesta jag känner som haft detta prob bytta drivisar till ljudkortet, så funkade det...
Ska försöka att ragga lite drivisar te mitt ljudkort... Har redan skaffat nya te mitt graffe, vikket givetvis inte hjälpte :-/
Vet du kanske vart jag kan skaffa nya drivisar te mitt inbyggade AC '97 kort? Eller något i den stilen...
September 17, 2001
On 2001-12-22 12:29, Roughack wrote:
då min dator är nyformaterad så jommer jag in direkt.. men nu när jaghar proppat den med mass skit mm så får jag det där problemet.
skulle tro att det tar för lång tid och det blir timeout
Men d sjuka e ju att det bara händer FÖSTA gången... vet ju det... så det kvittar vikken server jag går med i... Andra försöket, inga problem! Men det är ju så irriterande!
1 Guest(s)