November 9, 2001
Ja du kan ju alltid ladda ner demot!
http://www.callofduty.com/
Ja det är snyggt!
Ja det liknar medal of honor
Ja det är bra som f*n!
September 11, 2002
Krqagyzzz wrote: Jag gillar Mohaa. Köper Call of Duty idag 😛
spelet ser ut att vara ganska likt mohaa men du kommer sakna känslan i siktet. nu är det mer "verklighetstroget" och gynnar inte de som är duktiga på att sikta, vilket mohaa gör. en 10 åring som ligger på marken har enormt övertag mot dig om du kommer gående, med andra ord så gynnar spelet campers. därför spelar jag inte CoD. Annars är banorna bra, grafiken ok. SP går an, men MP tycker jag inte om.
March 11, 2003
fet_loa wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag gillar Mohaa. Köper Call of Duty idag 😛
spelet ser ut att vara ganska likt mohaa men du kommer sakna känslan i siktet. nu är det mer "verklighetstroget" och gynnar inte de som är duktiga på att sikta, vilket mohaa gör. en 10 åring som ligger på marken har enormt övertag mot dig om du kommer gående, med andra ord så gynnar spelet campers. därför spelar jag inte CoD. Annars är banorna bra, grafiken ok. SP går an, men MP tycker jag inte om.
Har alltid funderat över det här. Man söker en simulering av verkligheten, och sedan klagar folk över att det blir för likt. Märkligt.
Att anfalla en väl dold skytt i öppen terräng är självmord, och har alltid varit självmord.
September 11, 2002
denstore wrote: [quote=fet_loa][quote=Krqagyzzz]Jag gillar Mohaa. Köper Call of Duty idag 😛
Har alltid funderat över det här. Man söker en simulering av verkligheten, och sedan klagar folk över att det blir för likt. Märkligt.
Att anfalla en väl dold skytt i öppen terräng är självmord, och har alltid varit självmord.
vem har sagt att jag söker en exakt simulering av verkligheten? jag spelar ett spel för att det är kul, du då?
om jag är duktig på att sikta o köper spel som gynnar min spelstil, då jag tycker det är roligt, är det märkligt?
March 11, 2003
fet_loa wrote: [quote=denstore] Har alltid funderat över det här. Man söker en simulering av verkligheten, och sedan klagar folk över att det blir för likt. Märkligt.
vem har sagt att jag söker en exakt simulering av verkligheten? jag spelar ett spel för att det är kul, du då?
om jag är duktig på att sikta o köper spel som gynnar min spelstil, då jag tycker det är roligt, är det märkligt?
Saken är väl att just Call of Duty är gjorda för att simulera verkligheten. Jag hade t.o.m. velat se en variant där man verkligen inte klarar av att bli skadad och där det inte finns med-packs överallt.
July 10, 2004
denstore wrote:
Saken är väl att just Call of Duty är gjorda för att simulera verkligheten. Jag hade t.o.m. velat se en variant där man verkligen inte klarar av att bli skadad och där det inte finns med-packs överallt.
Testa på svåraste svårighetsgraden inga medpacks tokigt svårt och lika kul
March 11, 2003
Cim_GoodFella wrote: [quote=denstore] Saken är väl att just Call of Duty är gjorda för att simulera verkligheten. Jag hade t.o.m. velat se en variant där man verkligen inte klarar av att bli skadad och där det inte finns med-packs överallt.
Testa på svåraste svårighetsgraden inga medpacks tokigt svårt och lika kul
Precis. Men då lär det också löna sig med låga ställningar och smyg i buskarna.;)
1 Guest(s)