January 19, 2003
Jag har laddat hem ett gäng nya maps (mappack 1-3), och när jag ska starta en bana i MP så får jag ett felmeddelande i stil med "Script error - See consol for details". Hur kollar jag consolen?
Det är inte bara de nya banorna som inte startar längre, utan nu är det samma problem med alla! Alltså även de officiella...
Uppdaterat till patch 1.2 och även testat med 1.3 beta utan framgång.
Jag kan fortfarande joina andra servrar, men inte starta upp själv. Lite trist.. ville ju testa de nya banorna...
Tacksam för hjälp! 🙄
January 19, 2003
Även i Singleplayer strular det nu...
"PAK SUM/ NAME MISSMATCH" får jag upp. Jag tror jag kan ha klantat till det och tagit bort en viktig fil från main-mappen. Jag la nämligen till lite nya banor, och rensade sedan bort några av dem. Kan ju hända att jag råkat rensa bort någon viktig fil...
... någon som kan tänka sig vilken fil det rör sig om? Annars blir det till att installera om.
Papperskorgen tömde jag såklart... aaarghh.
January 22, 2003
Låter nog som att du får installera om det, för du har troligtvis plockat bort en fil för mkt.
När du fixat det sen så ladda hem ett prog som heter PAK Manager, med det kan du lägga in filer och ta bort filer tillfälligt utan att behöva klippa och klistra med dem.
själv har jag inte kunnat lira CoD på över 4 veckor nu pga datahaveri, har börjat få svår abstinens...
Lycka till!!
January 19, 2003
Tack för ditt svar! Får testa det där programmet!
Installerade om CoD och då funkade det igen såklart. Testade att lägga in lite nya banor igen, och samma problem (utan att ha tagit bort någon fil alltså). Tog bort banorna, och då funkade det bra igen.
Det verkar alltså bara vara några banor som spökar, och på nåt sätt så börjar även andra banor strula när man lagt in dessa (?) Vissa banor bör undvikas...
1 Guest(s)