October 23, 2006
Har precis installerat red alert på min nya dator och försökte mig på att spela - Helt omöjligt!!! Datorn är ju så snabb att jag precis hann bygga ett power plant innan fienden kom med ca 100 stridsvagnar och smulade mig i små smuldegsbitar. Någon som vet ett sätt att "slöa" ner datorn så man kan spela spelet? Har redan satt på win95-kompabilitet...
November 30, 2006
tror det finns en inställning där du kan ställa in önskad hastighet...
förövrigt.... hur orkar du spela Red alert... huvevärk? 😛
October 23, 2006
Ni förstår att jag menar C&C Red Alert 1 ? Isf var finns den inställningen och då förutsätter jag att ni inte dryger er och vill att jag ska klocka ner processorn till 5-600MHz 😎
Edit: Hur man orkar? Tja det var min lillebrorsa som frågade "undrar hur många oretrucks man kan ha igång utan att det hackar", måste ju se! 😮
March 15, 2002
marten_larsson wrote: Ni förstår att jag menar C&C Red Alert 1 ? Isf var finns den inställningen och då förutsätter jag att ni inte dryger er och vill att jag ska klocka ner processorn till 5-600MHz 😎
Edit: Hur man orkar? Tja det var min lillebrorsa som frågade "undrar hur många oretrucks man kan ha igång utan att det hackar", måste ju se! 😮
Jag kör både C&C1 och RA1 på min dator utan problem. Bara att ställa in hastigheten inne i spelet. Tryck på escape och gå in under game controls. Kör du på max så kör spelet på för fullt och har du då en snabb dator så går det för fort.
October 23, 2006
October 23, 2006
October 23, 2006
February 12, 2002
mokkun wrote: Aja får se framemot Red Alert 3: Tiberian Wars nu i Mars!
? Vad är det för spel? 🙂
Tror det skulle vara C&C 3 Tiberian Wars som kommer snart.
Ett nytt Red Alert har jag inte hört talas om, men jag hoppas. Tycker den serien är betydlgit bättre än C&C's grund serie. 😛
Förövrigt, läste inte alla inlägg så någon kanske har sagt det. Om du införskaffar C&C the first Decade så har de i den versionen av C&C Red Alert fixat det där problemet.
April 27, 2006
-=*ThE_cRoW*=- wrote: ...Om du införskaffar C&C the first Decade så har de i den versionen av C&C Red Alert fixat det där problemet.
Men de fixar inte alla problem! Jag kan tex inte spela det utan att installera v3.03 patchen, spelet bara krashar och har sig hur jag än vänder och vrider på kompaliteten osv.
Red Alert: Patch v3.03 (4 Players Internet Support)
http://ra.afraid.org/html/down.....tches.html
http://ra.nv17.com:1080/archiv.....303eng.zip
1 Guest(s)