September 2, 2003
Hallojs.
Jag har haft ett riktigt irriterande fel i q3 väldigt länge nu och det håller på att göra mig tokig.
För en väldans massa år köpte jag q3 för att kunna lira på internet/LAN. Jag har altså en giltig cd key. Jag har även testat med andra giltiga cd keys från produkter som tillhör vänner till mig.
Men när jag försöker att joina internet servrar (senaste osp point release) får jag alldeles för ofta felmedelandet "invalid cd key" "mis-typed cdkey?"
Men jag kan däremot joina vissa servrar som tex boomtown och ibland fegis servrarna...
Min polare som kör utan cd key upplever däremot aldrig dessa problem utan kan joina samtliga osp servrar utan problem.
Så vad kan vara felet, vad skall jag göra för att kunna slippa detta?
Och NEJ jag har INTE delat ut min cd key på dc eller liknande. =).
Ursäkta stavning och grammatik osv jag är trött..
/mvh galningen
December 15, 2003
Samma här, blev tosig tills jag fick installerat nån crackfix så jag slapp skiten (jag anser mig vara moralisk korrekt då jag har originalet på hyllan).
Det är egentligen förjävligt då jag har ofta problem med mina diverse datorspel och min granne som kör i stortsett samma spel men bara piratversioner har långt mindre problem, det är nästan så jag misstänker att piratknäckarna också fixar spelet så det blir spelbart. Och DET är ju fel om något.
1 Guest(s)