September 5, 2001
jag har tappat bort min cd key till spelet :cy: :cy: :cy: hur skall jag gå tillväga om jag inte vill köpa nytt?
jag vill INTE ha reda på hur man crackar det lr nån serial, bara veta hur jag skall gå tillväga med EA lr va dom nu heter som publicerat spelet, om det är nån som har gjort samma sak som mig å hur dom gjorde
February 12, 2002
Om Edhunter verkligen har tappat sin cd-key visst vorde det gå ordna på något sätt!?
Gå in till den eropeiska ( http://www.unrealtournament200...../index.php )UT2k sidan och maila dem så kan du säkert få en ny om du nu har kvar kartongen/lådan (BV)... :blink:
Och en till sak visst står det i forumets regler att man inte ska snacka wares här inne? 😕
Så varför i hela friden antog ni direkt att han hade in olaglig kopia?
Så får man ju inte göra... 😡
July 11, 2002
Tycker att det är lite larvigt att hålla på så.. Kommer ihåg förut (gammla goda tiderna) när man kunde fråga efter en cdkey så fick man en.
Nu vågar man knappt nämna något om warez,man är ju rädd att bli bannad.
Jag tror fan att 99% av hela forumets medlemmar har någons slags form av warez..
November 26, 2002
Smirnoff wrote: Tycker att det är lite larvigt att hålla på så.. Kommer ihåg förut (gammla goda tiderna) när man kunde fråga efter en cdkey så fick man en.
Jag tror fan att 99% av hela forumets medlemmar har någons slags form av warez..
larvigt och larvigt... det är ju olagligt att inneha piratkopierade program.
July 11, 2002
Öwall wrote: [quote=Smirnoff]Tycker att det är lite larvigt att hålla på så.. Kommer ihåg förut (gammla goda tiderna) när man kunde fråga efter en cdkey så fick man en.
larvigt och larvigt... det är ju olagligt att inneha piratkopierade program.
Så du garanterar mig att du inte har några piratkopior hemma??
"Jag" tycker att det är ok om man frågar en cdkey eller vart man kan ladda hem. men om någon frågar om han/hon kan skicka över lite warez så förtjänar personen en garanterat en Bann.
April 1, 2001
Smirnoff: Jag tycker du ska skita i om andra har piratkopierade grejer eller inte. Det har liksom inte du med att göra, och ingen annan heller.
Vi tror inte att ingen här på forumet har piratkopierade grejer, och vi bryr oss inte om det heller för den delen. Det enda vi önskar av er, är att ni inte ska använda vårat forum till att diskutera såna saker, inte pga att det är är inom lagens gränser, utan för att vi vill ha ett seriöst forum för datorintresserade!
Alla inlägg i denna tråden som inte är tips på hur man går till väga om man har tappat bort en CD nyckel är inte välkomna...
July 11, 2002
Iceman wrote: Smirnoff: Jag tycker du ska skita i om andra har piratkopierade grejer eller inte. Det har liksom inte du med att göra, och ingen annan heller.
Vi tror inte att ingen här på forumet har piratkopierade grejer, och vi bryr oss inte om det heller för den delen. Det enda vi önskar av er, är att ni inte ska använda vårat forum till att diskutera såna saker, inte pga att det är är inom lagens gränser, utan för att vi vill ha ett seriöst forum för datorintresserade!
Alla inlägg i denna tråden som inte är tips på hur man går till väga om man har tappat bort en CD nyckel är inte välkomna...
t.ex om jag frågar vilket är det bästa p2p programmet, får jag en bann då?
1 Guest(s)