February 1, 2003
I Nero väljer du Image recorder istället för din brännare så skapas en .nrg-fil som kan öppnas med Nero Image drive vilken dock är disablad vid installation av Nero. Enablas inkelt i Start-menyn under Nero. Eller så hämtar du Daemon-tool här: http://www.daemon-tools.cc/por.....portal.php. Det funkar med alla typer av .bin .iso .nrg m.m.
October 11, 2002
Borde inte detta egentligen också bryta mot forumets regler? I en synvinkel så kanske Pelle har "lånat/hyrt" ett spel från den lokala Statoil-macken, och nu vill han ha det spelet efter också, ja då lägger Pelle in spelet på datorn och har genom det kvar spelet för all evighet framöver.
Tycker nästan detta är lika dumt som att vi inte får hålla på och prata om No-Cd cracks, vilket jag inte förstår varför vi inte får.. Lite dubbelmoral här, det är ju nästan samma sak.
October 8, 2001
Jiggly wrote: Borde inte detta egentligen också bryta mot forumets regler? I en synvinkel så kanske Pelle har "lånat/hyrt" ett spel från den lokala Statoil-macken, och nu vill han ha det spelet efter också, ja då lägger Pelle in spelet på datorn och har genom det kvar spelet för all evighet framöver.
Tycker nästan detta är lika dumt som att vi inte får hålla på och prata om No-Cd cracks, vilket jag inte förstår varför vi inte får.. Lite dubbelmoral här, det är ju nästan samma sak.
Vad är det som är dumt med detta?
ungefär som att förbjuda en att fråga hur man encodar en MP3 för man kanske har lånat skivan å ska rippa den?
eller hur man använder winrar, man kanske rippar spel å ska packar ner i småfiler för att distribuera.
Nej detta är inga problem att diskutera tycker jag.
May 1, 2003
Blaxxor wrote: WinISO ska gå med men jag tror att man måste registrera för att kunna spara stora filer.
mm..om filerna är över 3mb..
hm, men om man har en bin fil på datorn och få ut det på skiva..
ska man packa upp först och sen bränna?
Är det Nero som gäller för bränning?!
November 29, 2001
Marron wrote: [quote=Blaxxor]WinISO ska gå med men jag tror att man måste registrera för att kunna spara stora filer.
nej du ska inte packa upp, du bränner med et program som klarar formatet
det är det som är hela poängen med imagefiler
May 1, 2003
UndaC wrote: [quote=Marron][quote=Blaxxor]WinISO ska gå med men jag tror att man måste registrera för att kunna spara stora filer.
nej du ska inte packa upp, du bränner med et program som klarar formatet
det är det som är hela poängen med imagefiler
okej, bra 😀 Vilken är den senaste versionen av nero? Det tar väl allt?!
1 Guest(s)