June 17, 2001
Tjena grabbz
Vi lirade en CB match från ett internet Café i lördags. Och då började folket vi mötte cheatanklaga mig för WH mm... Avgör själva.
http://rinux.mine.nu/noobs2.zip
Jag har fler demos från den matchen om någon vill ha.
Finns det något lamare än gnäll om cheat?
Spela in demo och låt cb admins avgöra, det är så tråkigt att lyssna på.
Skicka ett PM så ska ni få namnet på deras irc kanal.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Detta handlar om varför jag skulle skämma ut mitt namn när jag jobbar på NH. Jag börjar bli trött på det.
Sen vill jag bara höra lite om vad folk tyckte om demot eftersom jag inte spelar som en superstar utan dör lite då och då...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Mm...det är illa att anklaga någon för fusk om man inte har riktiga bevis.
Men illa är också att anticheat-programmet HLGuard kickar en fast man inte använder fusk. Själv är jag bannad från alla "secure servers" i 24 timmar nu för fusk men har en originalconfig och endast ett buyscript i min autoexec som jag vet ska vara okej.
Eftersom det inte händer jämt så kan det ju inte vara fel på mina inställningar. Kan ju spela oftast men ibland blir det så här illa.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)