November 1, 2006
OfflineKöpte för ett tag sedan Call of Duty: World at War till PC, men efter ett tag spelande började jag inse att jag hade mycket roligare när jag spelade föregångaren Modern Warfare.
Kan inte riktigt sätta fingret på vad som gör Modern Warfare till det bättre spelet, men av någon anledning så är det helt enkelt roligare.
Någon som håller med mig i denna fråga, och som kanske rent av fortfarande lirar Modern Warfare?
December 27, 2003
Offlinehymer wrote: beror nog på vad du själv gillar. Jag avskyr cod 4 pga det är bara så fel. Ryssar med jävkar vapen wtf? Sen är jag inte likamycket för modernt tycker ww2 känns mera spännande.
samma vapenkoncept gäller ju för WaW. alla lag kan ha alla vapen.
och något säger mig att Japanerna skulle ha lite svårare att få tag på alla dessa vapen under WWII, än vad Ryssarna skulle ha idag.
MW är bättre. MW2 kommer rocka i höst
December 27, 2003
Offlinehymer wrote: Men jag menar i SP. I Sp i Waw har ju inte japanerna några amerikanar vapen. Sånt stör jag mej på. Sen gillar jag även att waw är mer brutalt och skitigt mer sånt tack. Men i slut ändan tror jag det är vad man gillar bäst.
okay.... men vad har ryssarna i MW SP för jänkarvapen? G3, G36, MP5, Mini-Uzi?
Ingen av dessa används i särskilt stor utsträckning av amerikans militär. inte ens MP5
September 3, 2007
OfflineJag tycker cod waw var ett felsteg jag menar hela WWII genre:n är så uttjattad. Jag tycker att cod 4 är ett klockrent spel i alla aspekter. Grafiken är riktigt snygg och du behöver inte världens bästa rig för att få uppleva spelet i all sin prakt utan att bli dödad pga låg fps. Och att de
äntligen går in på ett nytt spår tycker jag är jätte bra:).
Min egna åsikt Cod 4 är en självklar vinnare. Hur verklighetstroget det är spelar inte stor roll:) så länge man kan lira det med ett par polare i timtals utan att tröttna.
1 Guest(s)

Log In